سرپرست اداره کل میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان:

غرفه‌های سیستان و بلوچستان بیشترین آمار بازدید در نمایشگاه روستاییان را به خود اختصاص داد

عصر نمایشگاه- سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری سیستان و بلوچستان گفت: غرفه‌های سیستان و بلوچستان بیشترین آمار بازدید مردم و مسئولین در نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان تهران را داشت.

غرفه‌های سیستان و بلوچستان بیشترین آمار بازدید در نمایشگاه روستاییان را به خود اختصاص داد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از فارس، علیرضا جلال زایی صبح امروز در جلسه شورای اداری با حضور معاونین و رؤسای ادارات شهرستان‌ها اظهار کرد:  با اقدامات صورت گرفته توسط اداره کل میراث فرهنگی استان و با برنامه ریزی هایی که توسط دستگاه های مختلف در سال 96 پیش بینی می شود به نسبت سالهای گذشته در سال 97 مهمانان و مسافران نوروزی بیشتری وارد استان سیستان و بلوچستان شوند.

    سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان افزود: در هفته گذشته غرفه های سیستان و بلوچستان در نمایشگاه توانمندیهای روستاییان و عشایر در تهران با استقبال چشمگیر مردم مواجه شد به طوری که بیشترین آمار تردد و بازدید از غرفه های این استان صورت گرفت.

    این مسئول ادامه داد: سیستان و بلوچستان نیز در این نمایشگاه یکی از استانهایی بود که بیشترین بازدید مسئولین استانی وکشوری را از آن خود کرد.

    وی گفت: 11 گروه موسیقی از این استان به نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر تهران اعزام شده بودند که با استقبال خوب مردم مواجه شدند و با برنامه های متنوع غرفه های سیستان و بلوچستان، این نمایشگاه رونق بیشتری یافت.

    جلال زایی بر نگاه ویژه به نصب تابلوهای راهنمایی که موجب ساماندهی تاکید کرد و گفت: تهیه لباس متفاوت برای راهنمایان گردشگری، استفاده از ظرفیت مردم و سران طوایف و قبایل که حضور آنها در برنامه های نوروزی حس امنیت را به گردشگری القا می کند باید در دستور کار اداره کل میراث فرهنگی و روسای شهرستانها قرار گیرد.

    سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان افزود: نظافت و پاکسازی آثار و مناطق پربازدید، توجه به گردشگری در سواحل مکران و کوریدور دریایی، و برگزاری شورای اداری این اداره کل در شهرستانها به صورت ماهانه از دیگر مسائلی است که باید در دستور کار قرار گیرد.

    این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت های فراوانی که در شهرستان فنوج وجود دارد، در نظر داریم تا با پیگیری های لازم مجوز نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را در این شهرستان از سازمان میراث فرهنگی کشور بگیریم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت