رایزنی برای حضور سفرای CIS در نمایشگاه گل محلات

عصر نمایشگاه- دبیر اجرایی چهاردهمین نمایشگاه گل محلات از تمهید مقدمات لازم برای آغاز بکار نمایشگاه چهاردهم خبر داد.

رایزنی برای حضور سفرای CIS در نمایشگاه گل محلات
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳:۰۰

    به گزارش عصر ساختمان به نقل از ایسنا ،مجتبی ابراهیمی در گفت و گو گفت: برای اولین بار در طول برگزاری این نمایشگاه المان‌های حجیم و سه‌بعدی در حال ساخت و طراحی است تا نمایشگاه جلوه بصری خاصی به خود بگیرد و محیط بیرونی نمایشگاه برای بازدیدکنندگان چشم‌نواز باشد.

    وی با اشاره به اینکه امسال المان‌های نمایشگاه برگرفته از نمادهای تاریخی شهرستان و سنت‌های منطقه است و تولیدکنندگان گل به صورت خودجوش این مهم را به سرانجام می‌رسانند، گفت: در ایام برگزاری نمایشگاه مدیر یکی از شرکت‌های مطرح گل هلند هم در این مراسم حضور پیدا خواهد کرد، همچنین نمایندگانی از کشورهای روسیه، ترکیه و ارمنستان در این نمایشگاه حضور خواهند داشت .

    ابراهیمی با توجه به رویکرد صادراتی این نمایشگاه افزود: مکاتبات و مذاکراتی با مدیرعامل فرودگاه اراک برای حضور در نمایشگاه انجام شده تا از نزدیک با مشکلات صادرکنندکان گل آشنا شده و زمینه‌های صادرات فراهم شود که البته تاکنون در این خصوص نتیجه‌ای حاصل نشده است.

    وی با توجه به روزهای باقیمانده تا شروع نمایشگاه درخصوص اقدامات درحال اجرای ستاد اجرایی به خبرنگار ایسنا گفت: زیباسازی و گل‌کاری محوطه و تعدیل روشنایی محوطه بیرونی و بلوار نمایشگاه و تامین روشنایی سالن‌های نمایشگاه، مکاتبه با مدیران عامل بانک های استان برای استقرار خودپرداز سیار به منظور رفاه حال بازدیدکنندگان با توجه به عرضه مستقیم گل، مکاتبه با برنامه خندوانه جهت حضور اکیپ سفرنامه برنامه مذکور، مکاتبه با صدا و سیمای استان جهت پوشش کامل مراسم افتتاحیه و اختتامیه و حواشی نمایشگاه، هماهنگی با مخابرات شهرستان و استان جهت برطرف کردن مشکل ارتباطی نمایشگاه و خطوط پرسرعت اینترنت از جمله کارهای ستاد اجرایی نمایشگاه بوده است .

    دبیر اجرایی چهاردهمین نمایشگاه گل محلات از رایزنی برای حضور سفرای کشورهای منطقه CIS در طول برگزاری نمایشگاه خبر داد و افزود: معاونت بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی در حال رایزنی با سفرای کشورهای منطقه و هیئت‌های تجاری که در کشور حضور دارند، است تا مقدمات حضورشان در چهاردهمین نمایشگاه گل فراهم شود.

    ابراهیمی از جانمایی 90 درصدی غرفه‌های نمایشگاه خبر داد و گفت : از مجموع غرفه‌های موجود قریب به 90 درصد جانمایی شده و در روزهای باقیمانده سایر غرفه‌ها به متقاضیان واگذار خواهد شد تا شاهد حضوری پربار در این بخش باشیم.

    لازم به ذکر است چهاردمین نمایشگاه گل محلات از تاریخ 8 لغایت 11 اردیبهشت ماه در محل پایانه صادراتی گل و گیاه شهرستان محلات برگزار خواهد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت