نمایشگاه هفته پژوهش استان آذربایجان غربی آغاز شد

عصر نمایشگاه:همایش و نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری نانو در آذربایجان غربی آغاز به کار کرد.

نمایشگاه هفته پژوهش استان آذربایجان غربی آغاز شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،به نقل از ایسنا، نادر صفرزاده، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی در همایش هفته پژوهش و فناوری در آذربایجان غربی اظهار کرد: باید فاصله علمی خودرا با کشورهای پیشرفته در حوزه فناوری کم کنیم.

    وی با بیان اینکه باید فاصله بین صنعت و دانشگاه را کم کنیم تصریح کرد: باید دانشگاه در خدمت صنعت و صنعت، پشتیبان فعالیت های علمی دانشگاه باشد.

    وی گفت: علم و فناوری چه به صورت عام و چه به صورت نانو می تواند زمینه ساز توسعه همه جانبه استان باشد لذا باید دراین راستا گام های محکمی برداشت.

    صفرزاده با بیان اینکه دو برنامه پنج ساله توسعه تا رسیدن به سند چشم انداز بیست ساله باقی است گفت: بر اساس سند چشم انداز بیست ساله، ایران اسلامی باید در سال 1404 به عنوان قدرت منطقه ای مطرح شود؛ لذا باید تمامی تلاشگران عرصه علم و دانش و فناوری دست به دست هم دهند تا جبران مافات شود و به آن هدف پیش بینی شده دست پیدا کنیم.

    معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی گفت:همایش و نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری نانو در آذربایجان غربی در راستای تفاهم نامه منعقده بین وزارت علوم و وزارت کشور در استان آذربایجان غربی نیز برگزار می شود و منتخبان نمایشگاههای استانی در سراسر کشور در نمایشگاه ملی شرکت خواهند کرد.

    وی گفت: به زودی مسئول بنیاد ملی نخبگان در استان معرفی و این بنیاد برای ارائه خدمات به نخبگان و مخترعان و مبتکران استان فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

    در پایان مراسم از پژوهشگران و فناوران برتر استان و همچنین نشریات علمی برتر استان با اهدای لوح و تندیس همایش تجلیل شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت