۶ تا ۹ اردیبهشت ماه

نمایشگاه معرفی مشاغل خراسان جنوبی برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- رئیس اداره مشاوره اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از برگزاری نمایشگاه استانی معرفی مشاغل در این استان خبر داد و گفت: این نمایشگاه از دوشنبه ۶ اردیبهشت‌ماه امسال به مدت چهار روز در محل نمایشگاه بین‌المللی بیرجند برگزار می‌شود.

نمایشگاه معرفی مشاغل خراسان جنوبی برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس، زهرا فرازی صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان با بیان اینکه آنچه در جامعه امروز مهم است، اقتصاد است، اظهار داشت: تولید داخلی و رفع بیکاری از مهمترین دغدغه‌های عصر حاضر است.

    وی با اشاره به اینکه نرخ بیکاری در سال گذشته 10.8 درصد بود، افزود: 75 درصد قشر بیکار جامعه افراد تحصیل کرده هستند.

    رئیس اداره مشاوره اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی تصریح کرد: بعضی از مشاغل تنوع آنها بسیار زیاد است که مردم با این مشاغل آشنایی کافی ندارند بنابراین باید معرفی این مشاغل برای مردم تبیین شود.

    کتاب اطلس مشاغل بومی خراسان جنوبی در حال چاپ

    فرازی با بیان اینکه کتاب اطلس مشاغل بومی خراسان جنوبی در حال چاپ است، گفت: این کتاب فرصت آشنایی دانش آموزان برای معرفی مشاغل را فراهم می‌کند.

    وی با اشاره به اینکه معرفی مشاغل را می‌توان به عنوان یکی از راهکارهای شناسایی رشته‌ها و تسهیل فرآیند هدایت تحصیلی دانش‌آموزان دانست، ادامه داد: هدف از تهیه این اطلس آگاهی‌بخشی به دانش‌آموزان در زمینه مشاغل بومی و آشنایی آنها با رشته‌های تحصیلی و زمینه‌های شغلی است.

    رئیس اداره مشاوره اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه سعی کردیم در این نمایشگاه حرفه‌های مختلف را به صورت زنده در معرض دید علاقمندان قرار دهیم، افزود: آموزش در حین کار از جذابیت بیشتری برخوردار است.

    فرازی اضافه کرد: باید زمینه‌ای فراهم شود تا گرایش از سمت مشاغل دولتی به سمت خصوصی فراهم شود.

    وی به نمایشگاه سال پیش اشاره و تصریح کرد: سال گذشته استقبال خوبی از این نمایشگاه شد به طوری که 2 هزار دانش‌آموز از این نمایشگاه بازدید کردند.

    این مسئول ادامه داد: همچنین بازخورد نهادها در استقبال از نمایشگاه در سال گذشته خوب بود.

    فرازی، اشتغال را امری مشترک بین نهادهای مختلف دانست و یادآور شد: تنوع مشاغل ظرفیت بسیار وسیعی است که می‌خواهیم در این نمایشگاه آنها را معرفی کنیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت