مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:

نمایشگاه "معرفی مشاغل" در هفته معلم در استان قزوین افتتاح می‌شود

عصر نمایشگاه- مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از افتتاح نمایشگاه معرفی مشاغل در هفته معلم و با حضور مسئولان کشوری در استان قزوین خبر داد.

نمایشگاه "معرفی مشاغل" در هفته معلم در استان قزوین افتتاح می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم، سالار قاسمی شامگاه سه‌شنبه در شورای آموزش و پرورش استان قزوین که در اردوگاه شهید بابایی یانس‌آباد در اتوبان قزوین-تهران برگزار شد اظهار داشت: نمایشگاه معرفی مشاغل هم‌زمان با هفته معلم و با حضور محمدعلی نجفی مشاور رئیس جمهور و وزیر سابق آموزش و پرورش در استان قزوین افتتاح می‌شود.

    وی بیان کرد: خوشبختانه امسال نیز در هفته معلم برنامه‌هایی کیفی با وجود محدودیت‌ها و مشکلات موجود در مناطق 14گانه آموزش و پرورش استان قزوین برنامه‌ریزی شده است.

    مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به دیگر برنامه‌های هفته معلم خاطرنشان کرد: میثاق با آرمان‌های شهدا و غباروروبی مزار شهدا از جمله برنامه‌های هفته معلم در استان قزوین به شمار می‌رود.

    قاسمی با بیان این مطلب که از دستگاه‌های اجرایی انتظار داریم از فرهنگیان تقدیر کنند ادامه داد: انتظار آموزش و پرورش در هفته معلم این است که دستگاه‌های اجرایی مربوط نسبت به تقدیر و تشکر از زحمات فرهنگیان اقدام کرده و در مدارس حضور یابند.

    وی افزود: مشارکت در تجلیل از جایگاه والای معلمان نمونه از دیگر انتظارات آموزش و پرورش بوده این در حالی است که امسال شاخص انتخاب معلمان شاخص‌هایی کیفی بوده و معلمان اخلاق‌محور، محبوب والدین و دانش‌آموزان به عنوان نمونه انتخاب خواهند شد.

    مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: دیدار با ائمه جمعه و سخنرانی مدیران آموزش و پرورش در شهرستان‌ها و مناطق استان قزوین در روز جمعه 10 اردیبهشت ماه از دیگر برنامه‌های هفته معلم است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت