امیرزاده سخنگوی نمایشگاه کتاب تهران شد

عصر نمایشگاه- رئیس سی و یکمین نمایشگاه بین‎‌المللی کتاب تهران احکام جدیدی را در رابطه با این رویداد فرهنگی صادر کرد.

امیرزاده سخنگوی نمایشگاه کتاب تهران شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه», با حکم محسن جوادی؛معاون وزیر و رئیس سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران همایون امیرزاده به عنوان سخنگوی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران منصوب شد.

    در متن این حکم آمده است:
    نظر به تجارب ارزشمند جنابعالی در حوزه نشر و حضور مستمر در دوره‌های متعدد نمایشگاه کتاب تهران به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی کشور، به موجب این حکم به عنوان «سخنگوی سی و یکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» منصوب می‌شوید.

    انعکاس صدای واحد از نمایشگاه کتاب در موضوعات گوناگون و انتقال اطلاعات به رسانه‌ها بر مبنای عدالت از ضروریات این انتصاب است که انتظار دارد با توجه به اهتمام ویژه جنابعالی در امر پاسخگویی به اصحاب رسانه محقق شود. یقینا تمامی کمیته‌ها و ارکان نمایشگاه در این زمینه همکاری لازم را مبذول خواهند داشت.همچنین رئیس سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با صدور احکامی جداگانه آقایان  امیرمسعود شهرام نیا، یحیی دهقانی، سید محمود حسینی، محمود آموزگار، داود موسایی، مهدی سهل‌آبادی، علی فریدونی، محمدجواد مرادی‌نیا، هومان حسن‌پور ، محسن عموشاهی و خانم لادن حیدری را به عنوان «اعضای هیات رسیدگی به تخلفات سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» منصوب کرد.

    همچنین رئیس سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با صدور احکامی جداگانه آقایان  امیرمسعود شهرام نیا، یحیی دهقانی، سید محمود حسینی، محمود آموزگار، داود موسایی، مهدی سهل‌آبادی، علی فریدونی، محمدجواد مرادی‌نیا، هومان حسن‌پور ، محسن عموشاهی و خانم لادن حیدری را به عنوان «اعضای هیات رسیدگی به تخلفات سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» منصوب کرد.

    در متن هر یک از این احکام آمده است:
    با عنایت به تجربه و سابقه ارزشمند فرهنگی جنابعالی و به استناد بند 3 ماده 3 شیوه‌نامه هیات رسیدگی به تخلفات به موجب این حکم به عنوان «عضو هیات رسیدگی به تخلفات سی و یکمین نمایشگاه بین‌الملی کتاب تهران» منصوب می‌شوید.

    انتظار دارد تلاش در راستای رسیدگی به تخلفات ناشران، کمیته‌ها و کارکنان نمایشگاه با توجه به ضوابط، توجه به آیین‌نامه‌ها قوانین و مقررات مصوب به منظور سالم سازی حوزه نشر و نمایشگاه و نیز کاهش تخلفات را نصب‌العین خود قرار داده و ضمن رعایت عدالت و انصاف پرونده‌های ارجاعی را با نظر قاطع رسیدگی نمایید.

    گفتنی است، پیش از این همایون امیرزاده  به عنوان رئیس هیات رسیدگی به تخلفات سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران منصوب شده بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت