مدیر نظارت بر بورس های سازمان بورس و اوراق بهادار:

فرهنگ سازی اصلی ترین وظیفه نمایشگاه بورس، بانک و بیمه است

عصر نمایشگاه- مدیر نظارت بر بورس های سازمان بورس و اوراق بهادار، مهم ترین و اصلی ترین وظیفه نمایشگاه بورس، بانک و بیمه را در کنار معرفی محصولات جدید مالی، فرهنگ سازی دانست.

فرهنگ سازی اصلی ترین وظیفه نمایشگاه بورس، بانک و بیمه است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از سنا, محسن خدابخش گفت: نمایشگاه ها محل تلاقی یافته های جدید در حوزه مالی و نیازهای افراد مراجعه کننده خواهد بود. هر چه شرکت ها اقدام موثرتری در معرفی نوآوری های خود در زمینه تامین مالی و ارائه خدمات مالی انجام دهند، متقاضیان هم با توجه به نیازشان متقاضی آن خدمات خواهند بود.

    وی در پاسخ به این سوال که فاینکس 2018 چه فرصت ها و ظرفیت هایی را در اختیار نظام مالی کشور قرار می دهد، اظهار داشت: متولی برگزاری این نمایشگاه از همان ابتدا بازار سرمایه بوده و قاعدتاً شرکت هایی که در این نمایشگاه شرکت خواهند کرد انتظار دارند نوآوری هایی که در حوزه بازار سرمایه صورت گرفته در معرض نمایش قرار گیرد.

    مدیر نظارت بر بورس های سازمان بورس و اوراق بهادار در ادامه افزود:  از جمله ظرفیت های جدید می توان به فین تک هایی اشاره کرد که از طرف فرابورس متولی عرضه نوآوری ها و معرفی ایده های جدید شده اند. اینها نوعی استارت آپ محسوب می شوند که هم اکنون در بورس هستند و در کل دنیا بازارهای خوبی دارند.

    خدابخش توضیح داد: قاعدتاً هر شرکتی که نوآوری هایی داشته باشد می تواند در این نمایشگاه آن را معرفی کند و از متقاضیان، بازاریابی صورت گیرد و در نهایت فرهنگ سازی شود. هم اکنون در بعضی نمایشگاه های مالی در دنیا حتی برای ورود هم باید هزینه پرداخت شود و ما هم امیدواریم روزی به این سطح از برگزاری برسیم تا دستاوردها را در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه ای که در ایران برگزار می شود ارائه کنیم.

    وی همچنین در پاسخ به این سوال که چه ارزیابی از دوره های قبلی نمایشگاه دارید و چه افقی را برای آینده آن متصور هستید، گفت: مهم ترین و اصلی ترین وظیفه نمایشگاه در کنار معرفی محصولات جدید مالی، فرهنگ سازی است. این امر اهمیت بالایی دارد، زیرا ممکن است افرادی باشند که اصلاً اطلاع نداشته باشند که زمینه های سرمایه گذاری به چه صورت است و حقیقتا نمایشگاه در سال های گذشته بسیار در این زمینه کمک کننده بوده است؛ ضمن اینکه امسال هم بیشتر از سال های گذشته در زمینه فرهنگ سازی کار خواهد شد.

    خدابخش با بیان اینکه برای بازار سرمایه، بانک و بیمه  واقعاً زمینه های بکری در سرمایه گذاری متصور است، اظهار داشت: گاهی اثبات این امور با مطرح کردن نیاز از سوی متقاضی استارت می خورد. در واقع شاید افرادی از نمایشگاه بازدید کنند و نیازهای خود را اعلام کنند که همان نیازها می تواند استارتی برای شروع به کار یک فین تک و پیشرفت های بعدی آن باشد .

    وی ابراز امیدواری کرد: امسال هم نمایشگاه همچون سال های گذشته پر بار باشد و شرکت ها در فرهنگ سازی که از طریق نمایشگاه انجام خواهند داد، فعال تر باشند تا به اهداف عالیه برسیم و حداقل در منطقه به نمایشگاه معتبرتری تبدیل شویم.

    یازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه ( فاینکس 2018) از تاریخ 27 تا 30 فروردین 97 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود و شرکت های علاقه مند به مشارکت در این رویداد برای اطلاع از جزئیات می توانند به پایگاه اینترنتی نمایشگاه به نشانی http://iranfinex.ir مراجعه یا با شماره تلفن 42917000 داخلی 133 و 116 تماس بگیرند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت