نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و کارآفرینان برتر آغاز بکار کرد

عصر نمایشگاه: نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و کارآفرینان برتر خراسان شمالی امروز در قالب ۷۵ غرفه شروع به کار کرد.

نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و کارآفرینان برتر آغاز بکار کرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،به نقل از خبرگزاری شبستان، دکتر احمد محقر، رئیس کمیته اجرایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و کارآفرینان برتر در مراسم افتتاح این نمایشگاه، هفته پژوهش را فرصت مناسبی برای توجه به ظرفیت های پژوهشی و علمی استان و شناسایی چالش های فراروی پژوهش استان دانست.

    وی برگزاری جشنواره کارآفرینان برتر با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی و دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد در قالب جشنواره پژوهش را ویژگی متفاوت نمایشگاه پژوهش استان در سال جاری برشمرد و گفت: این نمایشگاه 75 غرفه دارد که متعلق به مراکز آموزش عالی دستگاه های اجرایی و نیز صنایع استان است.

    وی با اشاره به برگزاری این نمایشگاه تا هجدهم ماه جاری افزود: در پایان جشنواره از پژوهشگران و فن آوران برتر تقدیر خواهد شد.رئیس دانشگاه بجنورد گفت: تلاش های پژوهشی و علمی، مقدمه ای برای تاثیرگذاری بر فضای اقتصاد مقاومتی است که باید مبتنی بر دانش باشد و مورد توجه قرارگیرد.

    دکتر محقر اظهار امیدواری کرد: مراکز تحقیقاتی و دانشگاه های استان براساس دانش و پژوهش و صنایع بر مبنای توانمندی و بازار هم با ارائه نیازمندی ها از تلاقی دانش و پژوهش مراکز تحقیقاتی و دانشگاه ها و توانمندی صنایع استان و ارائه نیازمندی های بازار به پیشرفت و توسعه پایدار نائل شوند.

    بر اساس این گزارش، نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و کارآفرینان برتر خراسان شمالی که به مناسبت هفته پژوهش امروز افتتاح شد تا هجدهم ماه جاری ادامه خواهد داشت و علاقه مندان از ساعت 9 صبح تا 17 هرروز می توانند از این نمایشگاه که در محل سالن هلال احمر استان دایر است، بازدید کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت