برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در ساری

عصر نمایشگاه- معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران همزمان در محل نمایشگاهی شهر آفتاب ساری نیز برگزار می شود.

برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در ساری
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا، عباس زارع زمان این رویداد فرهنگی را از 15 اردیبهشت به مدت 11روز اعلام کرد و افزود:در راستای سیاست های ترویج کتاب و کتابخوانی و حمایت از نشر کشور، هر ساله در ایام برپایی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران کارت ویژه خرید یارانه ای کتاب در اختیار دانشجویان قرار می گیرد.
    وی در باره نحوه توزیع و دریافت بن کارت الکترونیکی کتاب گفت: بن کارت دانشجویی صرفا ویژه دانشجویان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و طلاب علوم دینی است.
    زارع زمان ثبت نام برای دریافت بن الکترونیکی را از ٢٩ فروردین تا قبل از برگزاری نمایشگاه و از طریق سامانه ثبت نام بن کارت دانشجویی به آدرس bon.tibf.ir اعلام و خاطر نشان کرد: هر دانشجو مجاز به دریافت یک کارت الکترونیکی یارانه‌ ای کتاب است.
    او زمان توزیع بن کارت را نیز از 13 لغایت 26 اردیبهشت ماه اعلام کرد و گفت: متقاضیان پس از ثبت نام و تأیید هویت و پرداخت سهم دانشجو (به صورت اینترنتی) برای دریافت بن کارت می‌ بایست شخصا و صرفا به شعبه‌ای که در زمان ثبت نام انتخاب کرده‌ اند مراجعه کرده و از مراجعه به شعب دیگر خودداری کنند.
    معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اعتبار موجود در کارت‌ها یک میلیون ریال برشمرد و یاد آور شد: 400 هزار ریال از این مبلغ به عنوان یارانه کتاب توسط معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معادل آن نیز توسط شخص دریافت کننده کارت به صورت اینترنتی پرداخت می‌شود.
    وی ادامه داد: چنانچه نام واحد دانشگاهی در فهرست موجود نباشد متقاضی عنوان دقیق را به آدرس bon@tibf.ir ایمیل کند.
    زارع زمان ثبت نام دانش آموزان را نیز از تاریخ یکم الی پنجم اردیبهشت ماه و مبلغ بن کارت را 500 هزار ریال با تخفیف 50 درصد اعلام کرد.
    وی خاطر نشان کرد: میزان بن کارت اعضاء محترم هیات علمی ، استادان دانشگاه هانیز جهت خرید کتب خارجی تا سقف چهار میلیون ریال است.
    او با اشاره به اینکه مدارک لازم هنگام دریافت کارت عبارتند از کارت دانشجویی یا طلبگی معتبر، کارت ملی و شماره رهگیری ثبت‌نام در سامانه است، تاکید کرد: مدارک دیگر مانند شناسنامه یا گواهینامه مورد قبول نیست.
    زارع در باره نحوه ثبت نام متقاضیان گفت: متقاضی باید ابتدا در سایت عضو شود سپس وارد حساب کاربری شده و فرایند خرید بن کارت کتاب را تکمیل کند.
    وی ادامه داد: چنانچه متقاضی اطلاعات را اشتباه وارد کند، می تواند وارد پروفایل خود شده و اطلاعات خود را ویرایش کند.
    زارع با اشاره به اینکه تمامی دستگاههای فرهنگی متقاضی دریافت بن کارت کتاب می توانند با ارائه درخواست و معرفی نماینده به اداره کل استان از تخفیف پنج تا 15درصد یارانه کتاب بهره مند شوند گفت: تمامی نویسندگان با ارائه کارت اهل قلم در نمایشگاه ازتسهیلات بن کارت خرید کتاب به مبلغ دومیلیون 500هزار ریال بهرمند خواهند شد .
    معاون فرهنگی هنری ارشاد مازندران حداقل تخفیف از سوی ناشران در نمایشگاه را 10درصد اعلام کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت