معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری خبر داد:

رونمایی از ۱۰هزار دستگاه آزمایشگاهی در نمایشگاه ساخت ایران

عصر نمایشگاه- معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری از حضور ۱۰ هزار دستگاه آزمایشگاهی های تک در چهارمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران خبر داد.

رونمایی از ۱۰هزار دستگاه آزمایشگاهی در نمایشگاه ساخت ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر، سورنا ستاری امروز در اولین نشست رسانه ای خود در سال 95 در خصوص برگزاری چهارمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران با بیان اینکه دارایی این شرکت ها دانششان است، گفت: چهارمین دوره از این نمایشگاه تجهیزات همانند سالهای گذشته در راستای توسعه شرکت های دانش بنیان برگزار می شود و قریب به 10 هزار دستگاه آزمایشگاهی «های تک» عرضه خواهد شد.

    وی با بیان اینکه محصولاتی که در این نمایشگاه شرکت کرده اند از تخفیفات 50 درصد به پائین برخوردار می شوند، گفت: امیدوار هستیم که شرکت های دانش بنیان حاضر در نمایشگاه گردش مالی خوبی داشته باشند.

    به گفته معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری هیئت هایی از خارج کشور برای بازدید و خرید محصولات به این نمایشگاه می آیند؛ در حال حاضر حضور 4 کشور همسایه از جمله عراق، افغانستان، ترکمنستان، قزاقستان قطعی شده است.

    وی با بیان تبریک به دانشگاه علوم پزشکی تهران که توانسته دستگاه آزمایشگاهی خود را با عنوان دستگاه «الکتروریسی؛ دستگاه تولید کننده نانو الیاف» به کره جنوبی صادر کند، گفت: شرکت دانش بنیان نانوفناوران مقیاس که از دومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی همراه شدند توانسته بعد از دو سال به این مرحله برسد البته که اتفاقات بعد از برجام نیز در این راستا موثر بوده و مشکلات مالی و صادراتی آن نیز برطرف شده است.

    معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری افزود: این نوع شرکت ها توانسته اند در زمان کوتاهی به پیشرفت برسند و این زمانی حاصل شده که فضای تحریم شکسته شد.

    ستاری اظهار داشت: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز در این راستا توانسته به شرکت های دانش بنیان برای صادرات محصولاتشان مشاوره هایی در کریدور صادراتی علاوه بر ارائه تسهیلات داشته باشند. یکی از دستاوردهای کریدور صادراتی ارتباط با خارج از کشور برای صادرات محصولات دانش بنیان است.

    معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان اینکه پایه توسعه کشور منابع انسانی هستند، گفت: 32 میلیون جوانی که در کشور ما دارای تحصیلات عالیه هستند می توانند پایه آینده ساز برای توسعه کشور باشند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت