دبیر دومین نشست بین المللی فناوری و نوآوری (اینوتکس۲۰۱۶) بیان کرد

ارایه دستاوردهای فناوری ۱۰۰ شرکت خارجی در نمایشگاه بین المللی اینوتکس ۲۰۱۶

عصر نمایشگاه- دبیر دومین نشست بین المللی فناوری و نوآوری (اینوتکس۲۰۱۶) گفت: در دوره پنجم از برگزاری این نمایشگاه در ایران، بیش از ۱۰۰ شرکت خارجی از ۲۰کشور دنیا، دستاوردهای فناوری و نوآوری خود را ارایه می کنند.

ارایه دستاوردهای فناوری ۱۰۰ شرکت خارجی در نمایشگاه بین المللی اینوتکس ۲۰۱۶
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ،دکتر فرهنگ فصیحی افزود: نمایشگاه و نشست بین المللی فناوری و نوآوری ( اینوتکس 2016) از سوی پارک فناوری پردیس و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مرکز همکاری های فناوری ریاست جمهوری برگزار می شود.
    وی بیان کرد: در پنجمین دوره نمایشگاه بیش از 100شرکت از 20 کشور مختلف دنیا از جمله روسیه، یونان، بلاروس، اتریش، هند، چین و کره جنوبی برای انتقال فناوری حضور خواهند داشت و محصولات خود را عرضه می کنند، همچنین در مدت برگزاری این نمایشگاه متخصصانی از 12 کشور در دوره دوم نشست بین المللی اینوتکس شرکت می کنند.

    وی اظهارکرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه، یک اقدام ملی با رویکرد بین المللی برای کمک به موضوع انتقال فناوری است.

    فصیحی افزود: در این نمایشگاه در کنار شرکت های خارجی، همین تعداد شرکت های دانش بنیان موفق ایرانی نیز که آماده همکاری های فناورانه با شرکت های خارجی هستند، حضور دارند. هدف اصلی از برگزاری این نمایشگاه ایجاد ارتباط بین مجموعه داخلی و خارجی برای شکل گیری همکاری های تکنولوژیک است.

    وی گفت: در این نمایشگاه فناوری های پیشرفته در حوره فناوری اطلاعات و ارتباطات، اتوماسیون تغییرات صنعتی و پزشکی، مواد، زیست فناوری، الکترونیک و ارتباطات، مکانیک و مکاترونیک، اپتیک، هوا فضا، انرژی های نو و تجدید پذیر، نفت، گاز و پتروشیمی، فناوری پزشکی و مهندسی پزشکی، سیستم های هوشمند، جو زمین، تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی، صنایع و تاسیسات زیربنایی ارایه می شود.

    فصیحی ادامه داد: این یکی از اقدامات مورد نظر نقشه جامع علمی کشور و تعداد دیگری از اسناد بالادستی است و تسهیل این امور به عنوان یک راهبرد برای حوزه علم و فناوری کشور در نظر گرفته شده است.
    وی گفت: این نمایشگاه به پوشش مسایل فراروی شرکت های دانش بنیان در بحث انتقال فناوری و شکل گیری شبکه های فناوری کمک می کند.
    وی بیان کرد: برگزاری این نمایشگاه را یک اقدام ملی در سال اقدام و عمل، برای پیاده سازی یکی از اسناد بالادستی به ویژه نقشه جامع علمی کشور برای زمینه سازی همکاری های بین المللی در حوزه نوآوری و فناوری می دانیم .

    شایان ذکر است ،پنجمین نمایشگاه بین المللی فناوری نوآوری (اینوتکس 2016) از دوم تا پنجم خرداد ماه سال جاری در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود .

    دومین نشست بین المللی اینوتکس 2016 نیز با موضوع 'شبکه سازی نوآوری' در کنار نمایشگاه برنامه ریزی شده است که اساتید و صاحب نظران خارجی و داخلی در طی دو رو،ز موضوعات مرتبط را به بحث و تبادل نظر خواهند گذاشت که فرصت مناسبی برای کلیه فعالان حوزه فناوری و نوآوری برای تبادل تجارب فراهم خواهد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت