حضور بانک شهر با مدرن‌ترین تجهیزات در نمایشگاه کتاب

عصر نمایشگاه- بانک شهر با مدرن‌ترین تجهیزات در نمایشگاه کتاب حضور می یابد.

حضور بانک شهر با مدرن‌ترین تجهیزات در نمایشگاه کتاب
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایبِنا، نمایشگاهی که 30 سالگی خود را پشت سر می گذارد و امسال قدم به سی و یکمین دوره می گذارد. نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در سال 97 از 12 تا 22 اردیبهشت ماه این بار در مصلی تهران با شعار « نه به کتاب نخواندن» برگزار می شود.


    به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، بعد از برگزاری جشنواره جهانی فیلم فجر این نمایشگاه دومین رویداد بزرگی است که تحت نظارت و توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود. مصلی تهران بعد از دو دوره برگزاری این نمایشگاه در شهر آفتاب این بار نیز میزبان ناشران، اهالی قلم و علاقمندان به کتاب است.

    اما آنچه که در این میان به ذهن متبادر می شود این است که حجم انبوه تراکنش و خرید توسط مردم در ایام 10 روزه نمایشگاه که تعطیلی روز نیمه شعبان در روز چهارشنبه و وصل شدن به تعطیلات آخر هفته که انبوه مردم را به این نمایشگاه می کشاند چگونه مدیریت و اجرا می شود؟ با توجه به رشد اخیر مبادلات و معاملات بین مردم و عرضه کنندگان و نمایندگان اصناف و بانک ها، دیگر کمتر کسی را می توان پیدا کرد که مبالغ زیادی اسکناس در جیب خود داشته باشد و با افزایش صدور کارت های بانکی در انواع مختلف، امکان خرید آسان و بی دغدغه برای مردم فراهم شده است.

    طبیعتا این حجم تراکنش و جابجایی پول در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب تهران نیاز به زیرساخت و بسترهای مناسب بانکی است تا علاقمندان به کتاب و همچنین اهالی نشر و فروشندگان بتوانند بدون کمترین دغدغه به کسب و کار خود بپردازند.

    چند سالی که عاملیت مسائل بانکی در نمایشگاه کتاب بر عهده بانک شهر قرار گرفته و امسال این بانک برنامه های گسترده ای برای توزیع دستگاه های کارتخوان، نصب خودپرداز، پیشخوان شهر نت، وب کیوسک، باجه سیار و بن کارت های خرید انجام داده است. به نحوی که باجه مرکزی بانک شهر در نمایشگاه با 16 کانتر به ارائه خدمات پرداخته و 4 هزار دستگاه کارتخوان این بانک نیز در اختیار ناشران و غرفه ها قرار می گیرد.

    هم چنین بیش از 20 دستگاه خودپرداز سالنی، 30 دستگاه وب کیوسک، 5 دستگاه خودپرداز سیار، 3 دستگاه پیشخوان سیار و 6 باجه سیار نیز به صورت تمام وقت به اهالی فرهنگ و کتاب خدمات رسانی خواهند کرد.
    بن کارت‌های خرید نمایشگاه بین المللی کتاب تهران هم صرفاً ویژه دانشجویان، اساتید مراکز آموزش عالی و طلاب علوم دینی است و این گروه می توانند از طریق سامانه توزیع بن کارت به آدرس bon.tibf.ir ثبت نام کنند. البته ناگفته نماند این بن کارت ‌ها فقط در مدت برگزاری نمایشگاه اعتبار دارند و از طریق دستگاه ‌های کارتخوان داخل غرفه ناشران قابل استفاده هستند. اعتبار بن خرید کتاب اساتید و هیات علمی دانشگاه‌ها دو میلیون و 500 هزار ریال است که 750 هزار ریال آن به عنوان یارانه کتاب توسط معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تامین خواهد شد و الباقی نیز توسط شخص دریافت کننده پرداخت می‌شود و صدور این بن کارت ها از اول اردیبهشت آغاز شده است.

    اما بانک شهر توانسته در نمایشگاه کتاب سال گذشته رضایت عمده بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب را بدست بیاورد و قطعا حفظ رضایتمندی اهالی فرهنگ و کتابخوانی اصلی ترین هدف بانک شهر در نمایشگاه کتاب امسال است ضمن اینکه تعداد روزهای تعطیل در نمایشگاه امسال نسبت به سالهای گذشته بیشتر است و قطعا حضور مردم و علاقمندان و طبیعتا افزایش مراودات بانکی باعث خواهد شد تا بانک شهر و پرسنل دست اندرکار آن 10 روز شلوغ و پرفشار را در نمایشگاه کتاب تهران تجربه کنند.

    به نظر می رسد اقدامات و زیرساخت های در نظر گرفته شده توسط بانک شهر برای نمایشگاه کتاب کافی باشد و امیدواریم زیرساخت هایی همچون اینترنت و دسترسی ها به امکانات پرداخت الکترونیکی هم به کمک متولیان آمده تا نمایشگاهی پربار را شاهد باشیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت