رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین خبر داد

ارائه ۵۲ طرح پژوهشی در نمایشگاه فناوری امسال قزوین

عصر نمایشگاه:رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: ۵۲ طرح برای نمایشگاه پژوهشی استان قزوین ارسال شده که از این میان ۶ طرح برتر به جشنواره کشوری راه یافتند.

ارائه ۵۲ طرح پژوهشی در نمایشگاه فناوری امسال قزوین
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،به نقل از تسنیم، منوچهرمهرام شامگاه سه‌شنبه در مراسم اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی که با حضور جلال بختیاری مدیرکل دفتر پشتیبانی وزارت علوم، فریدون همتی استاندار قزوین و جمعی از مدیران استانی که در سالن اجتماعات پردیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: 52 طرح پژوهشی به نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان ارسال و 6 طرح توسط داوران برگزیده شده است.

    وی با اشاره به اینکه نمایشگاه امسال با مشارکت پارک علم و فناوری و دستگاه‌های اجرایی، دانشگاهیان استان قزوین برگزار شد، بیان کرد: این نمایشگاه با استقرار 26 غرفه از  17 شرکت کننده در قزوین برگزار شد.

    دبیرکل ستاد برگزاری نمایشگاه پژوهش استان قزوین اظهار داشت: 6 طرح برتر پژوهشی به جشنواره کشوری ارسال شده که این جشنواره همزمان با هفته پژوهش روز 23 تا 26 آذرماه در تهران برگزار می‌شود.

    مهرام عنوان کرد: در راستای برگزاری نمایشگاه و جشنواره هفته پژوهش هفت کمیته در استان تشکیل شده که دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین به عنوان دبیر برگزاری این نمایشگاه انتخاب شد.

    رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: ایده‌های برتر توسط  دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) و پارک علم و فناوری استان قزوین بررسی و انتخاب شدند.

    مهرام با اشاره به اینکه نمایشگاه پژوهش بهترین فرصت برای ارائه فعالیت‌های تحقیقاتی است، بیان کرد: امسال دستاوردهای پژوهشی استان در نمایشگاه عرضه و این امر سبب شناسایی بهتر استعدادها در حوزه‌های مختلف شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت