عضو اتاق بازرگانی تهران مطرح کرد

فرصت بازاریابی و شناسایی شرکای تجاری در نمایشگاه‌ روسیه

عصر نمایشگاه- روسیه به عنوان کشوری بزرگ با درآمد بالای سرانه و همسایگی با کشور ما و کانال ارتباطی‌ای که از طریق بندر آستاراخان و دریای خزر دارد، فرصت فوق‌العاده‌ای را بعد از تیرگی روابطش با ترکیه در اختیار ما قرار خواهد داد.

فرصت بازاریابی و شناسایی شرکای تجاری در نمایشگاه‌ روسیه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از اتاق خبر ،محسن بهرامی ارض اقدس، عضو اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران با توصیف مزیت‌های کلی نمایشگاه‌های خارجی و حضور تجار ایرانی در آنها گفت: یکی از روش‌های بازاریابی نوین مشارکت در نمایشگاه‌ها به‌ویژه نمایشگاه‌های اختصاصی ایران در کشورهای دنیاست که برای تولیدکنندگان این امکان را ایجاد می‌کند که کالای خود را در اختیار مشتریان غیرایرانی قرار دهند و این مزیت مهم همه نمایشگاه‌هاست.

    رئیس کمیسیون تسهیل تجارت و توسعه صادرات اتاق تهران در رابطه با برگزاری نمایشگاه اختصاصی ایران در مسکو و اهمیت آن برای صادرکنندگان گفت: حضور در این نمایشگاه هم فرصت مناسبی برای بازاریابی در کشورهای هدف و شناسایی شرکای تجاری است و هم اینکه به مذاکرات رودررو با مشتریان کالاهای صادراتی در روسیه منتهی می‌شود که همیشه مورد توجه بوده است.

    بهرامی ارض اقدس به مزیت بازار روسیه برای کشور اشاره کرده و گفت: روسیه به عنوان کشوری بزرگ با درآمد بالای سرانه و همسایگی با کشور ما و کانال ارتباطی‌ای که از طریق بندر آستاراخان و دریای خزر دارد، فرصت فوق‌العاده‌ای را بعد از تیرگی روابطش با ترکیه در اختیار ما قرار خواهد داد.

    وی توضیح داد: ما می‌توانیم از این به بعد با وعده‌هایی که روسیه برای برطرف کردن موانع تجاری با کشور ما داده و با کاهش تعرفه‌های تجاری، جایگزین ترکیه کشوری که تا قبل از این حجم بالایی از تجارت با کشور روسیه را داشت، باشیم و از این به بعد کالای ایرانی می‌تواند جای کالای ترک در بازار روسیه را بگیرد.

    بهرامی ارض اقدس در رابطه با مهم‌ترین موانعی که تاکنون از سر راه روابط تجاری ایران با روسیه برداشته شده، گفت: تسهیل مقررات گمرکی، کم کردن تعرفه‌ها در روابط تجاری از جمله مهم‌ترین اقدماتی بوده که مبادلات تجار و بازرگانان ایرانی را توسعه خواهد داد.

    لازم به توضیح است نمایشگاه اختصاصی ایران در مسکو 22 تا 24 اردیبهشت‌ماه از سوی شرکت بین‌المللی رهکار پالایش‌میر برگزار می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت