معاون امور فنی و مهندسی نمایشگاه بین المللی تهران خبر داد:

احتمال حضور وزیر صنعت و معدن و تجارت در مراسم روز جهانی نمایشگاه

عصر نمایشگاه- معاون امور فنی و مهندسی نمایشگاه بین المللی تهران گفت: مراسم روز جهانی صنعت نمایشگاهی در کشور با حضور دکترشریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار می شود.

احتمال حضور وزیر صنعت و معدن و تجارت در مراسم روز جهانی نمایشگاه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه», مهندس میرظفرجویان معاون امور فنی و مهندسی نمایشگاه بین المللی تهران در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ما با بیان این مطلب افزود: روز جهانی صنعت نمایشگاهی از سال 95 از سوی اتحادیه جهانی صنعت نمایشگاهی (یوفی) تصویب و به اعضا ابلاغ شد و امسال سومین سال برگزاری این روز است و با همکاری انجمن های سه گانه نمایشگاهی (انجمن برگزار کنندگان نمایشگاهها بین المللی و انجمن سایت داران کشور و انجمن غرفه سازان ) و شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ایران مراسمی در محل نمایشگاه تهران برگزار می شود و از رئیس سازمان توسعه تجارت و تعدادی از نمایندگان مجلس و دست اندرکاران این صنعت حضور خواهند داشت؛ همچنین از چهره های مختلف علمی و صنعتی برای ارتباط بیشتر بین صنایع و نمایشگاه ها هم دعوت به عمل آمده است.
    وی اهداف اعلام شده برای برگزاری روز جهانی نمایشگاه را آگاه کردن کشورها از صنعت نمایشگاهی، اهمیت توسعه نمایشگاه، فرهنگ سازی در خصوص نمایشگاهی، قدردانی از فعالان صنعت نمایشگاهی، آگاه کردن سیاست گذاران دولتی از جایگاه نمایشگاه و... عنوان کرد و افزود: باید مراسم روز بزرگداشت صنعت نمایشگاهی را به نحوی برگزار کنیم که به این اهداف تعیین شده در کشور دست پیدا کنیم.
    میرظفر جویان فرا رسیدن روز جهانی صنعت نمایشگاهی را فرصتی برای نشان دادن توانمندی های صنعت نمایشگاهی دانست و اظهار داشت: فرا رسیدن این روز در دنیا همواره جنب و جوش فراوانی ایجاد می کند و این جنب و جوش را در ایران هم مشاهده میکنیم. مراسم امسال توسط انجمن های نمایشگاه های ایران، برگزار کنندگان نمایشگاه ها و غرفه سازان و با همکاری شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران برنامه ریزی و برگزار خواهد شد.
    معاون امور فنی و مهندسی نمایشگاه بین المللی تهران عنوان داشت: امسال اتحادیه جهانی نمایشگاه ها یوفی نیز در پاریس در مقر این اتحادیه  در روز 7 ژوئن (16 خرداد) اقدام به برگزاری مراسمی خواهد کرد اما به دلیل مصادف شدن این روز با ایام لیالی قدر تصمیم بر این شد که در روز 21 خرداد این مراسم در نمایشگاه تهران برگزار شود.
    وی برگزاری این مراسم را موجب تقویت نقش نمایشگاه در کشور در جهت رسیدن به اهداف  توسعه اقتصادی، جذب سرمایه های خارجی و... دانست و خاطرنشان کرد: باید در این روز میزان پیشرفت صنعت نمایشگاهی، برنامه های توسعه ای صنعت نمایشگاه، آموزش ها و پژوهش های انجام گرفته در این حوزه به اطلاع فعالان و سیاست مداران کشور برسد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت