شمارش معکوس روز جهانی صنعت نمایشگاهی؛

همه مسئولان اینجا جمع می‌شوند

عصر نمایشگاه- به گفته رییس انجمن صنفی برگزارکنندگان نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران همه مسئولان این صنعت به جشن روز جهانی صنعت نمایشگاهی می‌آیند.

همه مسئولان اینجا جمع می‌شوند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از گسترش, علی ابراهیم‌زاده، رییس انجمن صنفی برگزارکنندگان نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران ضمن اشاره به اهمیت برپایی جشن روز جهانی صنعت نمایشگاهی، گفت: روز جهانی صنعت نمایشگاهی بهترین زمان برای بخش خصوصی است تا حرف‌های خودشان را بزند.

    وی در ادامه سخنان خود از دغدغه‌های صنعت نمایشگاهی سخن به میان آورد و افزود: دغدغه اصلی ما، توسعه سرمایه‌گذاری‌های مشترک نمایشگاهی در ایران و جهان است. به هر حال بخش خصوصی سکان صنعت نمایشگاهی را در دست دارد و دولت بیشتر نقش نظارتی ایفا می‌کند. به همین دلیل هم باید ابتکار ویژه‌ای در این زمینه داشته باشیم و به جای طرح مباحث فقط چالشی به موضوع‌های فنی و تخصصی بپردازیم.

    وی همچنین از اقدام برای برپایی جشن روز جهانی صنعت نمایشگاهی خبر داد و گفت: 2خرداد نشستی با حضور نمایندگان نمایشگاه بین‌المللی تهران، انجمن برگزارکنندگان نمایشگاه‌های ایران، انجمن صنفی کارفرمایی غرفه‌‌سازی و انجمن نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران برگزار شد که در آن درباره آیین روز بزرگداشت صنعت نمایشگاهی تصمیم‌گیری‌های لازم انجام شد. براساس این برنامه‌ریزی‌ها جشن امسال با تاخیر چند روز، 21خرداد برگزار خواهد شد.

    رییس انجمن صنفی برگزارکنندگان نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران همچنین با اعلام محل برپایی این جشن، اظهار کرد: جشن روز جهانی صنعت نمایشگاهی با حضور مسئولان این صنعت از جمله حسین اسفهبدی، مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران و رییس دفتر منطقه‌ای یوفی در خاورمیانه و مدیران انجمن‌های نمایشگاهی برپا خواهد شد. همچنین از مدیران دولتی و بخش خصوصی نیز برای حضور در این رویداد دعوت به عمل آمده است.

    ابراهیم‌زاده با اشاره به اقداماتی که امسال در حاشیه جشن روز جهانی صنعت نمایشگاهی انجام می‌شود، اظهار کرد: تلاش‌ها در جهتی خواهد بود تا آیین باشکوهی در این روز همزمان با جامعه بین‌المللی مانند سال گذشته برگزار شود و بتوانیم فعالان حوزه نمایشگاهی در سراسر کشور را گرد هم جمع کنیم. در این آیین فعالان تمام حوزه‌های نمایشگاهی حضور دارند و می‌توانند به بحث گفت‌وگو بپردازند و امیدواریم در نهایت به جمع‌بندی‌های مناسبی رای تدوین قانون جامع نمایشگاهی برسیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت