با حضور رئیس مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

"فرهنگ کارت" در نمایشگاه کتاب رونمایی شد

عصر نمایشگاه- مراسم رونمایی از "فرهنگ کارت" با حضور سیدمرتضی موسویان رئیس مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

"فرهنگ کارت" در نمایشگاه کتاب رونمایی شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از نسیم آنلاین، موسویان در این مراسم «فرهنگ کارت» را یکی از بسترهای فرهنگ‌سازی در مورد سواد رسانه‌ای دانست و گفت: با این کار فعالان و دست اندرکاران عرصه‌های مختلف فرهنگی این امکان را خواهند داشت تا همه علاقمندان فعالیت در حوزه تولید، محصولات مورد نیاز خود را تهیه کنند.

    وی ادامه داد: «فرهنگ کارت» اقدام مشترکی است با همکاری بانک ملت، موسسه حامی مهر بانو، بیمه مرکز فناوری‌های اطلاعاتی رسانه‌ای است که بستر لازم را برای گسترش فرهنگ دیجیتال فراهم کند.

    موسویان با بیان اینکه «فرهنگ کارت» شروعی برای برنامه‌ریزی در حوزه ارتقای هنجارهای استفاده از فضای دیجیتال است عنوان کرد: آمارها نشان می‌دهد کشور آمریکا تا سال 2018 خرید و فروش محصولات الکترونیکی بیش از غیرالکترونیک باشد و در این میان سهم کتاب خصوصا در حوزه الکترونیک بیشتر است.

    رئیس مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد با بیان اینکه افراد دارای «فرهنگ کارت» پیش قراول سواد رسانه‌ای هستند یادآور شد: این افراد پس از مدتی به عنوان فرهنگ یار انتخاب می‌شوند و به عنوان ممیز فرهنگی در سطح ملی عمل می‌کنند.

    به گفت وی افراد بادر اختیار داشتن فرهنگ کارت می‌توانند از خدمات کارت اعتباری، رفاهی و گردشگری، مشاوره آموزش مجازی، ضرورت بیمه، سامانه سهام، طرح ملی مهربانو،  یارانه فرهنگی و بهره‌مند ‌شوند.

    بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «فردا برای برای خواندن دیر است...» از 15 تا 25 اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود. مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خلیج فارس، روبه روی حرم مطهر امام خمینی (ره) قرار دارد

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه ( http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت