نمایشگاه تجهیزات پزشکی با حضور ایران در بغداد گشایش یافت

عصر نمایشگاه- اولین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی و بهداشتی و دارو روز پنجشنبه با حضور شرکت های متخصص ایرانی در بغداد گشایش یافت.

نمایشگاه تجهیزات پزشکی با حضور ایران در بغداد گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا، مدیر کل شرکت نمایشگاه بین المللی بغداد در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه گفت که در این دوره از نمایشگاه شرکت های معتبری از جمهوری اسلامی ایران، چین، آلمان، ترکیه، لبنان و هلند به علاوه تعدادی از شرکت های عراقی متخصص در حوزه تجهیزات پزشکی، بهداشتی و صنعت داروسازی حضور دارند.
    'هاشم محمد حاتم' افزود که 25 شرکت خارجی در طول مدت برگزاری نمایشگاه (28 تا 30 ژوئن/7 تا 9 تیرماه 97) آخرین تولیدات خود را در خصوص مسائل بهداشتی و درمانی و مراقبت پزشکی ارائه می کنند.
    شرکت های 'سینا ژن'، 'برکت' و 'دورسا'، 3 شرکت ایرانی متخصص در زمینه تولیدات دارویی و تجهیزات بهداشتی و بیمارستانی هستند که در این دوره از نمایشگاه شرکت کرده اند.
    برخی از مسوولان شرکت های ایرانی حاضر در نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفتند که تعداد زیادی از شرکت های ایرانی مایل به حضور در این دوره از نمایشگاه بودند اما به دلیل ناهماهنگی هایی که با شرکت متولی برگزار کننده نمایشگاه اتفاق افتاد، نتوانستند حضور به موقع داشته باشند.
    کمیسیون عالی حقوق بشر و انجمن صنفی داندانپزشکان عراق 2 حامی اصلی برگزاری این نمایشگاه در بغداد هستند.
    هدف از برگزاری این نمایشگاه ارتقا سطح مراقبت هاش بهداشتی، تبادل تجارب علمی و اطلاعاتی، آشنایی با آخرین فناوری ها در زمینه تجهیزات پزشکی و همراهی با پیشرفت پزشکی و دارویی دنیا ذکر شده است.
    براساس اعلام متولیان برگزاری این نمایشگاه، قرار است چند همایش جانبی با حضور دانشگاه ها و مراکز درمانی عراقی و شرکت های خارجی شرکت کننده در حاشیه نمایشگاه برگزار شود.
    مسوول بخش بهداشت و محیط زیست در کمیسیون عالی حقوق بشر عراق ابراز امیدواری کرد که اینگونه فعالیت ها باعث بازگشت بسیاری از نخبگان علمی در بخش بهداشت، درمان و پزشکی به عراق شود.
    'علی البیاتی' در مراسم افتتاحیه نمایشگاه گفت که به دلیل شرایط امنیتی که عراق در طول سنوات گذشته با آن مواجه شد، بسیاری از متخصصان بخش بهداشت، درمان و پزشکی، خاک عراق را ترک کرده اما به آنها می گویم اوضاع عراق بهبود یافته و مردم عراق به تخصص ها و تجارب شما نیازمند هستند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت