با حمایت سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور؛

خیمه استارتاپ ها در الکامپ بیست و یکم برپا می‌شود

عصر نمایشگاه:کسب‌وکارهای نوپا (استارتاپ ها) که علاقه‌مند به حضور در نمایشگاه الکامپ بیست و یکم هستند، آمادگی خود جهت حضور در این رویداد بین‌المللی به دبیرخانه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور اعلام کنند.

خیمه استارتاپ ها در الکامپ بیست و یکم برپا می‌شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه»، به نقل از روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، باقر بحری سخنگوی کمیته اجرایی نمایشگاه الکامپ بابیان این خبر، گفت: سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور به‌منظور حمایت از رشد و بلوغ فرهنگ کارآفرینی در چارچوب‌های ملی و بومی ایران ، فضایی را برای حضور این کسب‌وکارهای نوپا در نمایشگاه الکامپ در نظر گرفته است.
    او با اشاره به اینکه ایجاد فضای کارآفرینی و رونق بخشیدن به این بخش در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات نیازمند ایجاد انگیزه است، افزود: حمایت از استارتاپ ها و طرح‌های جدید و خلاقانه در جهت رشد و توسعه صنعت ICT کشور از اهداف سازمان به شمار می‌رود به همین منظور سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور به‌عنوان برگزارکننده بیست و یکمین نمایشگاه الکامپ، در نظر دارد فرصتی را برای کسب‌وکارهای نوپا جهت حضور در الکامپ سال جاری فراهم کند.

    سخنگوی کمیته اجرایی نمایشگاه الکامپ با تاکید بر اینکه حضور چنین شرکت‌هایی فرصت‌های تجاری فراوانی را برای آن‌ها فراهم می‌کند گفت: حضور و اجتماع شرکت‌های بزرگ و سرمایه‌گذاران صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات در نمایشگاه الکامپ فرصتی را برای کسب‌وکارهای نوپا فراهم می‌کند تا برای طرح‌هایشان سرمایه‌گذار پیدا کنند و علاوه بر آن با ارائه طرح‌های جدید و خلاقانه خود در نمایشگاه با مخاطبان و مشتریان بالقوه خود ارتباط برقرار کرده و با معادلات بازار آشنا می‌شوند.
    شرایط حضور شرکت‌های نوپا در نمایشگاه الکامپ به شرح زیر است:

    1.  کمتر از یک سال از تاسیس آن‌ها گذشته باشد.
    2.  محصول یا خدمت نوآورانه آن‌ها به مرز ارائه تجاری رسیده باشد.
    3.  برای رفع یک مشکل یا بهبود شرایط در میهن اسلامی تلاش کنند.

    کسب‌وکارهای نوپایی که علاقه‌مند به حضور در نمایشگاه الکامپ بیست و یکم با حمایت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور هستند، مشخصات و طرح‌های خود را تا پایان سه‌شنبه هفدهم آذرماه به نشانی الکترونیک Info@irannsr.org ارسال کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت