نمایشگاه عکس همکاری سازمان ملل و ایران در زاهدان برپا می شود

عصر نمایشگاه- نمایشگاه عکس و اسناد تاریخی همکاری سازمان ملل متحد و ایران از سوی خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سیستان و بلوچستان و مرکز اطلاعات سازمان ملل در تهران با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از ۳۰ مرداد همزمان با روز عرفه در زاهدان برپا می شود.

نمایشگاه عکس همکاری سازمان ملل و ایران در زاهدان برپا می شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگا هخبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا، رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سیستان و بلوچستان روز پنجشنبه هدف از برپایی این نمایشگاه را اطلاع رسانی در مورد حضور و همکاری ایران به عنوان کشوری دوستدار صلح در سازمانهای بین المللی از زمان تاسیس جامعه ملل و سازمان ملل متحد عنوان کرد.
    حیدر سرایانی افزود: این نمایشگاه یادآور این نکته مهم است که ایران به عنوان عضو موسس سازمان ملل متحد همواره نقش کلیدی در این سازمان ایفا کرده است.
    وی بیان کرد: در این نمایشگاه علاوه بر عکس ها، اسناد مهمی به نمایش گذاشته می شود که هر یک می تواند برای پژوهشگران ایرانی علاقه مند به علوم سیاسی، روابط و حقوق بین الملل بسیار سودمند باشد.
    رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سیستان و بلوچستان گفت: در این نمایشگاه 65 قطعه عکس تاریخی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می گیرد که حاکی از حضور ایران در جامعه ملل است.
    وی یادآور شد: مجموعه عکس ها و اسنادی که برای این نمایشگاه انتخاب شده مربوط به آرشیو مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد، سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، مرکز اسناد و تاریخ دیپلماسی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و موسسه مطالعات تاریخ معاصر ایران است.
    رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در این نمایشگاه عکس هایی از حضور شخصیت‌های برجسته ایرانی هنگام تاسیس این سازمان جهانی، سفر هفت دبیرکل‌ سازمان ملل متحد به ایران و گزیده‌ای از طرح‌های به اجرا درآمده این سازمان در ایران به نمایش گذاشته شده است
    سرایانی افزود: مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد در تهران با همکاری خبرگزاری جمهوری اسلامی اقدام به برپایی این نمایشگاه در برخی استانهای کشور کرده است.
    وی افزود: تاکنون در استانهای همدان، اصفهان، قم، آذربایجان (ارومیه)، بوشهر، فارس(شیراز) و گیلان (رشت) این نمایشگاه برگزار شده است.
    وی با بیان اینکه بازدید از این نمایشگاه برای عموم مردم آزاد است، ادامه داد: این نمایشگاه با حضور مسئولانی از مرکز، مدیران و مسئولان استان روز 30 مرداد در نگارخانه فردوسی مجتمع فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز بکار می کند.
    وی از همکاریهای بسیار خوب معاون امنیتی انتظامی استاندار، مدیر کل حوزه استاندار و بویژه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قدردانی کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت