به مناسبت هفته میراث فرهنگی ؛

برگزاری نمایشگاه «عملکرد و کشفیات اشیای تاریخی» در زنجان

عصر نمایشگاه- مسىؤول روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان گفت :همزمان با فرارسیدن روز جهانی موزه‌ها و به مناسبت هفته میراث فرهنگی، نمایشگاه «عملکرد و کشفیات اشیای تاریخی» در زنجان برپا می‌شود.

برگزاری نمایشگاه «عملکرد و کشفیات اشیای تاریخی» در زنجان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، غلامرضا نجفلو اظهار کرد: نمایشگاه عملکرد و کشفیات اشیای تاریخی از 29 اردیبهشت تا 31 این ماه در محل کارخانه کبریت زنجان برگزار می‌شود.

    وی با اشاره به اینکه نمایشگاه برپاشده در محل کارخانه کبریت به مناسبت هفته میراث فرهنگی برگزار شده است، گفت: هر یک از علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند با مراجعه به محل کارخانه کبریت از این نمایشگاه دیدن کنند.

    مسىؤول روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان بیان کرد: از تاریخ 29 تا 31 اردیبهشت‌ماه صبح‌ها از ساعت 10 تا 21 زمان بازدید از نمایشگاه عملکرد و کشفیات اشیای تاریخی برپاشده در محل کارخانه کبریت زنجان است.

    وی با اشاره به اینکه در نمایشگاه برپاشده عملکرد میراث فرهنگی استان زنجان به نمایش گذاشته می‌شود، خاطرنشان کرد: در کنار ارائه عملکرد معاونت میراث فرهنگی، آثار تاریخی کشف‌شده در مدت‌زمان حدود یک سال گذشته نیز به نمایش گذاشته می‌شود.

    نجفلو بابیان اینکه همه‌ساله کشفیات میراث فرهنگی استان زنجان در قالب نمایشگاهی برای بازدید عموم به نمایشگاه گذاشته می‌شود، گفت: در مناسبت‌های گوناگون برای برپایی نمایشگاه کشفیات میراث فرهنگی اقدام می‌شود.

    این مسؤول با اشاره به برگزاری نخستین نشست تخصصی گردشگری و کارآفرینی با تأکید بر تعاونی‌های مردم‌نهاد تصریح کرد: این نشست تخصصی با حضور اساتید برجسته حوزه صنعت گردشگری در زنجان برگزار شد.

    مسؤول روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارکنان اداره میراث فرهنگی استان زنجان عنوان کرد: در راستای ارتقای سطح علمی کارکنان این اداره به برگزاری دوره‌های آموزشی اقدام می‌کنیم.

    وی با اشاره به رایگان بودن بازدید از موزه‌های استان زنجان عنوان کرد: به مناسبت روز جهانی میراث فرهنگی، بازدید از موزه‌های استان در روز 29 اردیبهشت‌ماه رایگان است.

    نجفلو بیان کرد: نمایشگاه عملکرد و کشفیات آثار تاریخی برگزارشده در محل کارخانه کبریت زنجان با همکاری شهرداری زنجان برگزار می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت