معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان اردبیل

عصر نمایشگاه- معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی گفت: نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان اردبیل و شرکت‌های تامین‌کننده تجهیزات تحقیقاتی و پژوهشی در روزهای ۵ و ۶ خردادماه در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان اردبیل
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، محمد نریمانی در جلسه هماهنگی برگزاری اجلاس معاونان پژوهش و  فناوری دانشگاه‌ها در اردبیل اظهار داشت: اجلاس معاونان پژوهش و  فناوری دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری سراسر کشور در اردبیل برگزار می‌شود.

    جانشین دبیر اجرایی چهل و نهمین اجلاس معاونان پژوهش و فناوری دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری سراسر کشور گفت: این همایش روزهای پنجم و ششم خرداد ماه به میزبانی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می‌شود.

    وی با بیان اینکه اجلاس با قرائت پیام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری آغاز می شود، تصریح کرد: در روز نخست پنج نشست تخصصی با موضوعات مختلف برگزار خواهد شد و آخرین یافته‌ها و دستاوردها در این زمینه ارائه می‌شود.

    معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به برنامه‌های جانبی اجلاس بیان کرد: برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان و شرکت‌های تامین‌کننده تجهیزات تحقیقاتی و پژوهشی از جمله این برنامه‌ها است.

    نریمانی افزود: در روز دوم 10 موضوع متعدد مورد بررسی قرار گرفته و برای هر موضوعی مدلی ارائه خواهد شد و با صدور بیانیه پایانی اجلاس به پایان خواهد رسید که برای برگزاری هر چه بهتر این اجلاس، کمیته‌های روابط عمومی، اجرایی و پشتیبانی، مالی، نمایشگاه و فناوری تشکیل شده است.

    قائم مقام رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: مقدمات کار برای برگزاری بهتر این اجلاس فراهم شده است و دانشگاه محقق اردبیلی میزبان شایسته‌ای برای میهمانان که از سراسر کشور در این اجلاس شرکت می‌کنند، خواهد بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت