مدیرعامل نمایشگاه بین المللی گلستان خبر داد

آمادگی ۴۰ شرکت برای حضور در نمایشگاه صنعت دام و طیور گلستان

عصر نمایشگاه- مدیرعامل نمایشگاه بین المللی گلستان گفت: ۴۰ شرکت از هفت استان برای حضور در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت دام و طیور استان در گرگان اعلام آمادگی کرده اند.

آمادگی ۴۰ شرکت برای حضور در نمایشگاه صنعت دام و طیور گلستان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، مهرداد یزدی اعلام کرد: امسال در این نمایشگاه که از 28 تا 31 اردیبهشت ماه برگزار می شود، شرکت هایی از استان های گلستان، اصفهان، خراسان رضوی، تهران، قزوین ،مازندران و البرز حضور دارند.

    اضافه کرد: این شرکت ها در فضایی به مساحت 6 هزار متر مربع از نمایشگاه محصول های تولیدی خود را در زمینه سیستم و تجهیزات مدرن و اتوماتیک سالن های مرغداری، سیستم های نوین رطوبت ساز، انواع باسکول جاده ای و ترازوهای صنعتی و سیستم های توزین، ساخت بونکرهای حمل دان، دستگاه های تصفیه آب صنعتی ویژه کارخانه ها و مرغداری ها و شرکت های تولید کننده کنسانتره و خوراک دام، طیور و آبزیان ارایه می کنند.

    یزدی افزود: علاوه بر این، شرکت های تولید کننده فرآورده های پروبیوتیک ویژه دام و طیور، صدف معدنی، شرکت های مرتبط با تجهیزات و سیستم های اتوماسیون به منظور تولید دام و طیور با آخرین دستاوردها و تکنیک های روز این صنعت، سیستم های تهویه و سازنده انواع هواکش ها نیز در برپایی این نمایشگاه مشارکت دارند.

    وی گفت: این نمایشگاه عصر روزهای 28 تا 31 اردیبهشت از ساعت 15 لغایت 21 برای بازدید علاقه مندان و کارشناسان و تولید کنندگان صنعت دام و طیور دایر است.

    شرکت نمایشگاه های بین المللی استان گلستان در کیلومتر 4.5 بزرگراه گرگان - آق قلا قرار دارد.
    استان مرزی گلستان واقع در شمال کشور از قطب های مهم کشاورزی و دامپروری کشور به شمار می رود به طوری که طبق آمار سازمان جهادکشاورزی دارای سه میلیون و 700 هزار واحد دامی است و حدود 900 واحد مرغداری در امر پرورش طیور فعالیت دارند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت