افتتاح چهار نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران

عصر نمایشگاه- صبح امروز چهار نمایشگاه بین المللی با حضور مقامات و مسئولین ذیربط و همچنین متخصصان و علاقه مندان این بخش در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران افتتاح شد.

افتتاح چهار نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری عصر نمایشگاه به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران، پنجمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران ، چهارمین نمایشگاه بین المللی بیمارستان سازی، تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی ، نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری کشور و همچنین اولین نمایشگاه تخصصی بین المللی فارماکوپه دامپزشکی ایران با حضور حسین زاده سرپرست جدید شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران و هیات همراه ایشان در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران افتتاح گردیدند.
    در پنجمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران تعداد 311 شرکت ایرانی ‌در فضای نمایشگاهی به وسعت 20,000 مترمربع آخرین محصولات و دستاوردهای خود در زمینه تجهیزات و مواد مورد استفاده در آزمایشگاه های علمی و پژوهشی را در سالنهای 41-40 –44 –31 در معرض دید عموم قرار می دهند.
    در چهارمین نمایشگاه بین المللی بیمارستان سازی، تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی نیز تعداد 116 شرکت ایرانی و 3 شرکت خارجی از کشورهای فرانسه، آلمان و سوئیس در فضایی به مساحت 12,000 مترمربع حضور دارند که مشارکت کنندگان در این بخش جدیدترین محصولات و کالاهای خود در زمینه تولید انواع تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی را در سالنهای A38 – 38 – 35 به معرض نمایش گذاشته اند.
    همچنین در نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری کشور تعداد 117 شرکت ایرانی در فضای نمایشگاهی به وسعت بیش از 15,700 مترمربع حضور دارند که شامل دانشگاه ها و دانشکده ها، پژوهشگاه ها و پژوهشکده ها، پارک های علم و فناوری، بنیادها، سازمان ها و مراکز آموزشی، مراکز رشد، بروکرها بوده و آخرین نوآوریهایی خود را در سالنهای 5-6-7-27-25-43 به بازدیدکنندگان محترم ارایه می نمایند.

    و در اولین نمایشگاه تخصصی بین المللی فارماکوپه دامپزشکی ایران هم تعداد 54 شرکت داخلی و 3 شرکت خارجی در قالب نمایندگی کشورهای مختلفی از جمله آمریکا، آلمان، لهستان، روسیه، انگلستان، هلند، سوئیس، بلژیک، فرانسه، مالزی، ایرلند، اسپانیا و ایتالیا در فضای نمایشگاهی به وسعت 3,000 مترمربع آخرین محصولات و دستاوردهای خود در زمینه تولید دارو، واکسن، مواد بیولوژیکی و افزودنی های مربوطه را در سالن B38 در معرض دید عموم قرار می دهند.
    این نمایشگاهها تا روز پنجشنبه 6 دی ماه 1397 ادامه خواهند یافت که علاقمندان و متخصصین محترم میتوانند از ساعت 9 صبح تا 5 بعدازظهر از آنها بازدید بعمل آورند.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت