با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت ؛

نمایش محصولات متنوع ایران خودرو در نمایشگاه بغداد

عصر نمایشگاه- دومین نمایشگاه جمهوری اسلامی ایران با حضور مهندس نعمت زاده و جمعی از مدیران ارشد وزارت صنعت، معدن و تجارت، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس و مسئولان بلند پایه عراقی امروز گشایش یافت.

نمایش محصولات متنوع ایران خودرو در نمایشگاه بغداد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از عصر خودرو ، وزیر صنعت، معدن و تجارت و هیات همراه از غرفه گروه صنعتی ایران خودرو در این نمایشگاه بازدید کردند و با آخرین دستاوردهای فنی و محصولات جدید عرضه شده آشنا شدند. در این بازدید مهندس ناقدی قائم مقام اجرایی مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو گزارشی کوتاهی از برنامه های آتی ایران خودرو ارائه کرد.

    حسن دانایی فرد سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق در مراسم آغاز به کار این نمایشگاه ضمن تشکر از حضور پرشور ایران خودرو در نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در بغداد گفت: خودروهای تولیدی ایران خودرو در کشور عراق متقاضیان بسیاری دارد.محصولات ایران خودرو دارای کیفیت مناسبی است و در بازار رقابتی عراق جایگاه خود را بدست اورده است.

    دانایی فرد تاکید کرد: محصولات جدید ایران خودرو از جمله دنا و وانت اریسان نیز توانایی رقابت با  سایرخودروها در عراق را دارد
    سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق با بیان اینکه قیمت محصولات ایران خودرو نیز مناسب کشور عراق است،خاطرنشان ساخت: با توانایی هایی که ایران خودرو در تولید محصولات متنوع  دارد بی شک در آینده نزدیک سهم بیشتری را در بازار عراق کسب خواهد کرد.

    کیفیت مهمترین عامل صادرات است

    دکتر رضا رحمانی رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید از غرفه ایران خودرو با بیان این مطلب گفت: کیفیت راه بی پایان است و باید برای حضور در بازارهای خارجی تلاش کنیم.

    وی ضمن تقدیر از دستاوردهای ایران خودرو در سال های اخیر گفت: خوشبختانه گروه صنعتی ایران خودرو در بازارهای مختلف حضوری فعال دارد.

    رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکید کرد: تنوع محصول و قیمت مناسب موجب افزایش بازارهای صادراتی می شود.

    وی همچنین گفت: محصولاتی از قبیل دنا که از لحاظ زیبایی و کیفیت در سطح مناسبی قرار دارد می تواند بازار بسیار خوبی در کشور عراق داشته باشد.

    وی گفت: تعاملات اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و عراق در سطح بسیار خوب است و ایران خودرو می تواند پایگاه خوبی در این کشور باشد

    رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی، دیپلماسی صنعتی گروه صنعتی ایران خودرو در بازارهای خارجی را ستود و خاطرنشان ساخت: صادرات و ارز اوری مهمترین راه رشد و ارتقا برای ایران خودرو محسوب می شود

    گفتنی است گروه صنعتی ایران خودرو در این نمایشگاه محصولات متنوع خود از جمله دنا· رانا· سورن· سمند· وانت اریسان و پژو 405 را به نمایش گداشته است.در این نمایشگاه کارشناسان صادرات و نمایندگی ایران خودرو در بغداد(زسکو) پاسخگوی بازدیدکنندگان از غرفه ایران خودرو هستند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت