با حضور فرماندار و رئیس شبکه بهداشت و درمان فردیس ؛

گشایش نمایشگاه پویایی بالندگی و جوانی در فردیس

عصر نمایشگاه- نمایشگاه پویایی بالندگی و جوانی جمعیت در قالب همایش ازدواج سالم با حضور فرماندار و رئیس شبکه بهداشت و درمان فردیس در مشکین دشت افتتاح شد.

گشایش نمایشگاه پویایی بالندگی و جوانی در فردیس
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، فرماندار فردیس گفت: برپایی این گونه نمایشگاه ها به سطح آگاهی جوانان وسبک زندگی سالم در کلیه زمینه ها و پیشگیری از مشکلات زندگی کمک خواهد کرد.

    علی قنبر زمانی افزود: مهمترین ابعاد ازدواج سالم، بالا بردن امید به زندگی و پایداری خانواده هاست که سلامت جسمانی و روانی را برای افراد به همراه دارد.

    وی گفت: ازدواج مسیری است که با انتخاب آن انسان را به مقصد سعادت و خانواده صالح و در نتیجه جامعه سالم می رساند و به جوانان آرامش و اخلاق نیکو می دهد.

    وی در ادامه این بازدید از نزدیک با نقطه نظرات خانواده های شرکت کننده در خصوص تاثیر و نحوه این نمایشگاه آشنا شد.

    رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردیس نیز گفت: با برگزاری این گونه نمایشگاهها به صورت مستمر بتوانیم آمادگی های لازم را برای ازدواج سالم گروه های هدف و تغییر نگرش مثبت به امر ازدواج در جوانان فراهم نماییم.

    دکتر محمدرضا ترابی افزود: ارتقای شاخص های سلامتی در جوانان، ایجاد تفکر مثبت نسبت به مقوله ازدواج در بین جوانان، ارتقای مهارتهای ارتباطی و اجتماعی جوانان و رفع موانع ازدواج از مهمترین اهداف برنامه ترویج ازدواج سالم در بین جوانان است.

    وی علل اصلی کاهش میزان ازدواج در بین جوانان پرداخت و اظهار کرد: بالا رفتن توقعات، مهریه های سنگین، ازدواج های پر هزینه، بی توجهی به مسائل اخلاقی، فاصله فرهنگی خانواده ها، آزادی بیش از حد جوانان، نداشتن مسکن و آموزش ندادن به جوانان مهمترین علل کاهش میزان ازدواج در کشور می باشد.
    این نمایشگاه ازامروز به مدت چهار روز در بوستان سلامت فردیس برای عموم دایر است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت