مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی گلستان خبر داد

حضور ۶۵ شرکت درنمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان گلستان

عصر نمایشگاه- مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی گلستان گفت: ۶۵ شرکت داخلی و نمایندگی کشورهای خارجی برای حضور در چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان، تاسیسات، سیستم های سرمایشی و گرمایشی در استان اعلام آمادگی کرده اند.

حضور ۶۵ شرکت درنمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان گلستان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، مهرداد یزدی اظهار کرد: چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان، تاسیسات، سیستم های سرمایشی و گرمایشی و نخستین نمایشگاه تخصصی آسانسور و بالابر، قطعات و تجهیزات جانبی از دهم تا 13 خرداد امسال در محل نمایشگاه های بین المللی استان در گرگان برگزار می شود.

    وی افزود که نمایندگی های کشورهای چین، آلمان، ترکیه، فنلاند، ایتالیا، اتریش، بلژیک و اوکراین در ایران و هشت استان گلستان، تهران، البرز، مازندران، اصفهان، خراسان رضوی، سمنان و آذربایجان شرقی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

    به گفته وی این شرکت ها آخرین سیستم ها و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، سازه های فولادی سنگین و سوله، سنگ های کف و نما، تولید پکیج، رادیاتور و کولرهای گازی، لوله و اتصالات u.pvc، کامپوزیت و درهای اتوماتیک، چوب های نمای ساختمان، پنل های پی وی سی و عایق ها را در این نمایشگاه ها ارایه می کنند.

    وی افزود: قطعات پیش ساخته بلوک عایق، تولید انبوه درب و چهار چوب فلزی، درب های داخلی HDF و ملامینه، تولید دیوارهای 3Dپنل، صفحه های عایق پلی استایرن، بلوک سقفی پلی استایرن، انواع شیرالات ساختمانی و بهداشتی، کلید و پریز و قطعات، سقف کاذب و سازه های سبک، گچ پلیمری ساختمانی، مخازن پلی اتیلن، تولید انواع رزین و رنگ، کاغذ دیواری و آخرین نوآوری های صنعت ساختمان از دیگر تجهیزات ارایه شده در این نمایشگاه ها می باشد.

    به گفته یزدی این دو نمایشگاه از ساعت 17 تا 22 طی روزهای 10 تا 13 خرداد برای بازدید علاقه مندان به صنعت ساختمان در محل دایمی نمایشگاه بین المللی گلستان در کیلومتر 4.5 بزرگراه گرگان – آق قلا دایر خواهد بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت