سرپرست سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم خبر داد

برگزاری چهارمین نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت در قم

عصر نمایشگاه- سرپرست سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم از برگزاری چهارمین نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت با مشارکت اداره ‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خبر داد.

برگزاری چهارمین نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت در قم
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از شهرنیوز، سیدرسول موسوی‌نژادیان با بیان اینکه در نظر داریم برنامه‌های ماه مبارک رمضان را با قوت و قدرت بیشتری نسبت به دوره‌های گذشته برگزار کنیم، اظهار کرد: مهم‌ترین اقدام، برگزاری چهارمین نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت است که با مشارکت سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم و اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

    وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه از اول تا 15 ماه رمضان برگزار می‌شود که هر شب از ساعت 21:30 تا 1:30 بامداد به ارائه خدمات و عرضه محصولات می‌پردازد.

    سرپرست سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم با اشاره به بخش‌های مختلف در نمایشگاه گفت: این نمایشگاه شامل رسانه‌های دیجیتال قرآنی، نشر مکتوب، مؤسسات و مراکز فعال قرآنی، بخش هنری و صنایع دستی، علمی و فرهنگی، کودک و نوجوان، استیج و برگزاری مسابقات است.

    وی یادآور شد: برنامه‌های متنوع فرهنگی و برگزاری کارگاه‌های تخصصی مانند نقد فیلم، نقد کتاب، رونمایی از آثار جدید، شعرخوانی، اجرای تئاتر و پرده‌خوانی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در این نمایشگاه است.

    موسوی‌نژادیان عنوان کرد:‌ ارائه خدمات گسترده ورزشی با محوریت ورزش‌های همگانی در 11 رشته و چهار ایستگاه فعال با مشارکت هیأت‌های ورزشی استان و اداره‌کل ورزش و جوانان از دیگر برنامه‌های  پیش‌بینی شده است.

    وی با اشاره به برنامه‌های دیگر شهرداری قم ویژه ماه مبارک رمضان گفت: حمایت از برنامه‌های فرهنگی قرآنی، در ماه رمضان که از سوی مراکز مختلف فرهنگی برگزار می‌شود از دیگر اقدامات این سازمان است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت