برگزاری هفدهمین نمایشگاه ‌دریایی ایران با رویکرد درون‌زا و برون‌نگر

رونمایی از شناورهای خاص‌ تولید داخل

عصر نمایشگاه: رئیس کمیته کشتی‌سازی انجمن مهندسی دریایی از عرضه برترین شناورهای شاخص ساخت داخل در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی دریایی و دریانوردی ایران خبر داد و گفت: شعار امسال نمایشگاه «توسعه صنایع دریایی با رویکرد درون‌زا و برون‌نگر» است.

برگزاری هفدهمین نمایشگاه ‌دریایی ایران با رویکرد درون‌زا و برون‌نگر
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از فارس، پیمان مسعودزاده امروز در نشست خبری هفدهمین همایش صنایع دریایی و نمایشگاه بین‌المللی دریایی و دریانوردی اظهار داشت: این همایش و نمایشگاه از اول دی‌ماه به مدت چهار روز در استان هرمزگان و جزیره کیش برگزار می‌شود.

    وی با بیان اینکه بررسی برنامه ششم در بخش توسعه دریایی جزو محورهای این همایش است، گفت: همچنین بررسی فرصت‌ها و چالش‌های پیش روی صنایع دریایی کشور در این همایش انجام می‌شود.

    عضو هیأت مدیره انجمن مهندسی دریایی با بیان اینکه از 430 مقاله دریافتی 38 مقاله در این همایش دریافت می‌شود، گفت: هفدهمین نمایشگاه دریایی و دریانوردی نیز همزمان با همایش در روز اول افتتاح می‌شود.

    وی از عرضه برترین شناورهای شاخص ساخت داخل در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی دریایی و دریانوردی ایران خبر داد و گفت: شعار امسال نمایشگاه «توسعه صنایع دریایی با رویکرد درون‌زا و برون‌نگر» است.

    عضو هیأت مدیره انجمن مهندسی دریایی گفت: کاهش نرخ نفت، برجام و اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی سه عامل مرتبط و تأثیرگذار در هفدهمین نمایشگاه دریایی و دریانوردی است.

    مسعودزاده اظهار داشت: شعار امسال نمایشگاه دریایی و دریانوردی بر مبنای اقتصاد مقاومتی انتخاب شد تا ضمن به دست آوردن تکنولوژی روز به بازارهای صادراتی و فعالیت‌های برون‌مرزی نیز پرداخته شود.

    عضو هیأت مدیره انجمن مهندسی دریایی اظهار داشت: در هفدهمین نمایشگاه دریایی و دریانوردی 200 شرکت داخلی و خارجی مشارکت دارند که از این میزان 50 برند خارجی هستند.

    مسعودزاده با بیان اینکه امسال کتاب تجهیزات دریایی ساخت داخل همزمان با افتتاح نمایشگاه رونمایی می‌شود، بیان کرد: صنعت دریایی کشور پتانسیلی دارد که می‌تواند محور توسعه باشد.

    وی با اشاره به بازار بکر سرمایه‌گذاری در ایران اظهار داشت: با رویکرد درون‌زا و برون‌نگر به دنبال افزایش تعاملات بین‌المللی در عرصه مالی هستیم.

    عضو هیأت مدیره انجمن مهندسی دریایی افزود: آمایش سرزمینی، اشتغال‌زایی، ارزآوری و کاهش نرخ تورم از دستاوردهای توسعه صنایع دریایی و ایجاد اقتصاد دریامحور است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت