لزوم تغییرسازماندهی رویدادها بعد از بحران

عصر نمایشگاه- نتیجه پژوهشی منتشر شده در مجله exhibition world را در متن خبر می خوانیم.

لزوم تغییرسازماندهی رویدادها بعد از بحران
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه»، کیم لودویگنس مدیر عامل شرکت نمایشگاهی مستقر در زوریخ و پژوهشگر حوزه رویدادها نتیجه پژوهشی را در  پایگاه خبری exhibition world  منتشر کرده است که در ادامه می خوانیم.

    آیا می دانستید که طبق بررسی بسیاری از نشریات و گزارش ها ، مدیریت رویداد یکی از پر فشار ترین شغل های جهان است؟ درست است. مدیریت رویداد بطور مداوم در بین 10 شغل پر استرس هر ساله ، در کنار پرسنل ارتش ، پرسنل آتش نشانی ، خلبانان و پلیس قرار دارد.

    برای مدیران رویداد ، کار کم نیست: پیدا کردن یک محل برگزاری ، استخدام کارکنان ، تهیه تجهیزات ، سازماندهی مسافرت ، برقراری ارتباط با مدیران، ثبت نام از خدمات پذیرایی و.... لیست ادامه می یابد.

    و برای بدتر شدن امور ، هر سال جدید چالش ها و روندهای جدیدی را با خود به همراه می آورد. اینها مواردی است که مدیران رویداد برای موفقیت و به یاد ماندنی بودن باید از قبل به خوبی به آنها بپردازند.

    اخیراً ، ما یک نظرسنجی از بیش از 100 متخصص مدیریت رویداد را انجام دادیم و از آنها پرسیدیم که به نظر آنها اصلی ترین روند و چالش های مدیریت رویداد در سال 2020 چیست.

    یکی از بزرگترین چالش هایی که شاهد آن بودیم تصمیم گیری و برنامه ریزی در آخرین لحظه بود که با توجه به شیوع کرونا ، برای مدیران رویداد به حد بحرانی رسیده است.

    پرداختن به تغییرات لحظه آخری:

    طبق بررسی ما ، تغییرات لحظه آخری (43٪) و زمان کم(46٪) دو چالش مهم برای مدیران رویداد است. با این حال ، روش هایی برای جلوگیری از این مسائل و یا کاهش آنها در صورت لزوم وجود دارد.

    دانستن روندهای تعریف شده در صنعت مدیریت رویداد ، مدیران رویداد را قادر می سازد تا از آنها استفاده کنند و تجربیاتی را ایجاد کنند که بیشتر با مخاطبان (بازدید کنندگان) خود طنین انداز باشد.

    با این حال ، اجرای این تغییرات بلافاصله و در مدت کوتاهی غیرممکن است. مدیران رویداد باید نسبت به نحوه سازماندهی رویدادهای خود بعد از بحران رویکردی سنجیده را اتخاذ کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت