کرونا بزرگ‌ترین رویداد نمایشگاهی تاسیساتی کشور را تعطیل خواهد کرد؟

عصر نمایشگاه- همزمان با لغو نمایشگاه‌های مختلف به دلیل مقابله با شیوع کرونا، بسیاری از علاقه‌مندان و فعالان اقتصادی نگران از دست دادن فرصت مطلوب تجارت در عرصه نمایشگاه و معرفی حضور خود و دستیابی به بازارهای داخلی و خارجی در بزرگ‌ترین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی هستند.

کرونا بزرگ‌ترین رویداد نمایشگاهی تاسیساتی کشور را تعطیل خواهد کرد؟
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از تاسیسات نیوز، نمایشگاه‌ها، بزرگ‌ترین عرصه تبلیغاتی در دنیا به حساب می‌آیند که شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی همواره سعی دارند با حضور موثر در آن، خروجی مطلوب در ابعاد مختف در دنیای مدرنیته امروزی را داشته باشند. نمایشگاه‌‌ فرصت بسیار ارزشمندی را برای صاحبان صنایع فراهم می‌آورد تا توانمندی‌ها، محصولات و دستاوردهای خود را در سطع وسیعی عرضه کنند.

    نمایشگاه‌ها به ویژه در عصر کنونی  سبب ارتقای سطح صادرات و واردات کشورها می‌شوند و در حقیقت تقاضا و درخواست‌های ملت‌های مختلف را در سطوح بین‌المللی خود، تشخیص می‌دهند و برای رفع مشکلات آنان جمعی از کارشناسان و متخصصان پر آوازه را در کنار هم، جمع می‌کنند.

    با توجه به مطلب فوق، خبر لغو بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های داخلی و خارجی همزمان با شیوع کرونا، تبدیل به یکی از دغدغه‌های فعالان اقتصادی شده است که علاوه بر گذر از شرایط سخت تحریم زمان طلایی ارائه محصولات و خدمات خود را در محلی با عنوان «نمایشگاه» جهت حضور در بازارهای داخلی و خارجی از دست می‌دهند.

    کرونا تا کی تعطیلی برگزاری نمایشگاه‌ها را به دنبال خواهد داشت؟
    نمایشگاه بین‌المللی تأسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی تهران  IRAN HVAC&R سالانه با حضور جمع کثیری از شرکت‌های صنعتی داخلی و بین‌المللی برگزار می‌شود. این نمایشگاه طی هجده سال گذشته به عنوان بزرگ‌ترین رویداد تاسیسات در خاورمیانه، همواره با استقبال بی‌نظیر صاحبان صنایع مواجه بوده است.
    شرکت‌های صنعتی در این نمایشگاه محصولات، قابلیت‌های فنی و نوآوری‌های خود را به بازدیدکنندگان عرضه می‌کنند و از تعامل با دست‌اندرکاران صنعت تاسیسات و فرصت‌های تجاری موجود بهره می‌گیرند.
    بنا به روال گذشته، خبر برگزاری نوزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی در تاریخ 30 مهر ماه سال 1399 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران فعالان این صنعت را به تکاپو واداشت تا خود را برای حضور در این گردهمایی بزرگ مهیا کنند.
    اما شیوع ویروس کرونا و لغو بسیاری از نمایشگاه‌ها علاقه‌مندان به حضور در این رویداد بزرگ را نگران از لغو گردهمایی فعالان این عرصه جهت بهره‌وری از فرصت‌های تجاری ارزشمند آن ساخت.

    جلالی: نمایشگاه تاسیسات در تقویم برگزاری نمایشگاه‌ها همچنان باقی است
    عبدالکریم جلالی مدیر اجرایی این نمایشگاه، با بیان اینکه برگزاری این نمایشگاه به مثابه سال‌های گذشته همچنان در برنامه تقویم برگزاری قرار دارد اطمینان خاطر داد این تجربه جهانی فرصتی مطلوب برای اقتصاد کشورمان به ارمغان آورد.

    فراخوان ثبت نام در نمایشگاه، اردیبهشت ماه سال جاری
    وی ضمن اشاره به اینکه بر اساس پیش‌بینی کارشناسان تا زمان برگزاری این نمایشگاه شیوع ویروس کرونا نیز به خاموشی و حداقل در حد کنترل شده جدی خواهد رسید گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، فراخوان برای حضور در این نمایشگاه و ثبت درخواست شرکت کنندگان از اردیبهشت ماه سال جاری انجام خواهد شد و امیدواریم برگزاری این فرصت بزرگ تجاری برگ برنده‌ای باشد که بازدیدکنندگان همزمان با قطع زنجیره کرونا در دست خواهند داشت.

    توسعه فیزیکی با رعایت پارامترهای پساکرونایی
    جلالی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه مطمئناَ بدون حضور بازدیدکننده و مصرف‌کننده از جذابیت چندانی برخوردار نخواهد بود گفت: توسعه فیزیکی و افزایش درصد مشارکت‌ها از جمله پارامترهایی است که امیدواریم در دوران پساکرونایی در برگزاری این نمایشگاه لحاظ کنیم.
    وی همچنین معرفی توانمندی‌ها و محصولات، برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان، شناخت رقبا و محصولات آنان، ارتباط با تامین‌کنندگان مواد خام، به‌روز رسانی دانش تخصصی،  فرصت جذب سرمایه‌گذار،  انعقاد قراردادهای متعدد و  … را از مزایای برگزاری نمایشگاه بر شمرد.
    گفتنی است نمایشگاه تاسیسات 30 مهرماه لغایت 3 آبان ماه سال جاری، با محوریت: تجهیزات و سیستم‌های گرمایشی، تجهیزات و سیستم‌های سرمایشی و تهویه مطبوع، تجهیزات سردخانه‌ای و برودتی، انواع تجهیزات تاسیساتی، رادیاتور، پمپ، فیلتر، شیرآلات و …، انواع لوله و اتصالات، تجهیزات الکترونیکی و سیستم‌های اتوماسیون، گروه‌های خدماتی و پیمانکاری و … در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت