به مناسبت ماه مبارک رمضان ؛

برپایی نمایشگاه نقاشی خط با موضوع « مناجات با خدا » در شیراز

عصر نمایشگاه- به مناسبت ماه مبارک رمضان نمایشگاه نقاشی خط علیرضا کریم‌پور با موضوع مناجات با خدا برگرفته از شعر عارف نامی رضی‌الدین آرتیمانی در نگاخانه وصال شیراز برپا می‌شود.

برپایی نمایشگاه نقاشی خط با موضوع « مناجات با خدا » در شیراز
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، فاطمه گلکارفرد مدیر نگارخانه وصال شیراز اظهار داشت: به مناسبت ماه مبارک رمضان نمایشگاه نقاشی خط علیرضا کریم‌پور با موضوع مناجات با خدا برگرفته از شعر ساقی‌نامه عارف نامی رضی‌الدین آرتیمانی از 21 خرداد تا 14 تیرماه در نگاخانه وصال شیراز برپا می‌شود.

    وی با بیان اینکه ساعت بازدید از این نمایشگاه 18 تا 21 است، گفت: در این نمایشگاه بیش از 60 اثر از آثار نقاشی‌خط‌های علیرضا کریم‌پور از استادان برجسته نقاشی خط استان فارس در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

    مدیرنگارخانه وصال شیراز افزود: رضی‌الدین آرتیمانی از شاعران و عارفان منطقه آرتیمان همدان در زمان شاه عباس صفوی است و شعر معروفی به نام ساقی‌نامه دارد که در آن به مناجات با خدا پرداخته است.

    گلکارفرد از برپایی نمایشگاه ویدئو آرت الیکا زارعی با نام «خوانش روزمره» با موضوع اسماءالله و ذکرهای روزانه خبر داد و خاطرنشان کرد: از آنجا که در ماه رمضان ذکر و تقرب به خداوند بیشتر است این موضوع برای نمایش انتخاب شد.

    مدیرنگارخانه وصال شیرازی بیان کرد: این نمایشگاه نیز از تاریخ 21 خرداد تا 14 تیرماه از ساعت 18 تا 21 در نگارخانه وصال شیراز پذیرای علاقه‌مندان است.

    وی با بیان اینکه ویدئو آرت یک هنر جدید و ترکیبی است، تصریح کرد: استفاده از مفاهیم مذهبی و فرهنگی برای خلق ویدئو آرت‌ اتفاق بسیار خوبی در این هنر است که باید بین هنرمندان این رشته رواج یابد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت