نمایشگاه صنعت دام و طیور باید به افزایش سرمایه گذاری های تولید و محصولات دامی کمک کند

کیفیت نمایشگاه تبلور ارتقای کیفیت محصولات دام و طیور خواهد بود

عصر نمایشگاه:معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان اصفهان با اشاره به برگزاری چهاردهمین نمایشگاه صنعت دام و طیور و دامپزشکی از سوم تا ششم بهمن ماه در اصفهان اظهار کرد: برگزاری این نمایشگاه ضمن فراهم آوردن فرصت رقابت سالم بین مشارکت کننده ها، باید به افزایش میزان سرمایه گذاری های تولید و محصولات دامی کمک کند.

نمایشگاه صنعت دام و طیور باید به افزایش سرمایه گذاری های تولید و محصولات دامی کمک کند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از واحد رسانه شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، محمد کشتکار در این باره افزود: این نمایشگاه در زمینه خوراک دام و طیور، مکمل ها و افزودنی ها، داروهای دامپزشکی، آزمایشگاه های دامپزشکی و تأسیسات و ماشین آلات مرتبط با دام و طیور فعالیت خواهد کرد و با توجه به رتبه دهم استان اصفهان در تولید فرآورده های دامی کشور، انتظار می رود در جریان برگزاری نمایشگاه، فرهنگ سازی مناسبی در زمینه های مذکور برای فعالان این صنف صورت گیرد.

    وی با بیان اینکه استان اصفهان در تولید فرآورده های پروتئینی و خوراک دام و طیور کمبودی ندارد، تأکید کرد: کیفیت نمایشگاه تبلور ارتقای کیفیت محصولات دام و طیور خواهد بود.

    وی خاطرنشان کرد: دامپزشکی استان اصفهان تلاش دارد در مدت زمان برگزاری این نمایشگاه تا حد بالایی در زمینه استفاده از داروهایی که کمتر در بدن دام و طیور باقی می ماند و به اصطلاح "باقی مانده دارویی" کمتری دارد، اطلاع رسانی کند.

    به گفته وی همچنین بحث "مرغ سایز" که همان مرغ با وزن مطلوب است، از موضوعات جدیدی است که در نمایشگاه، بیشتر به مرغداران اطلاع رسانی خواهد شد زیرا تولید این نوع مرغ به دلیل کاهش میزان تلفات و بیماری ها هم به صرفه اقتصادی مرغدار کمک می کند و هم میزان باقی مانده های دارویی را کاهش خواهد داد. 

    کشتکار تأکید کرد: زمانی که سن کشتار مرغ پایین بیاید، نیاز به مصرف دارو وجود ندارد و با توجه به رعایت شدن استانداردهای بین المللی زمینه صادرات این محصول نیز فراهم می گردد.

    به گفته وی در روزهای دوم و سوم برگزاری نمایشگاه صنعت دام، طیور و دامپزشکی دوره آموزشی درباره باقی مانده های دارویی و کیفیت محصولات دام و طیور برگزار خواهد شد.

    معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان خاطرنشان کرد: ساعتی قبل از افتتاحیه این نمایشگاه در محل برگزاری نمایشگاه جلسه ای با حضور تشکل های صنعت دام و طیور استان، انجمن ها و مسوولان دامپزشکی استان و کشور تشکیل و بسیاری از مسایل پیگیری می شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت