رئیس بسیج هنرمندان خراسان رضوی خبر داد

کانون‌های ۲۴گانه بسیج هنرمندان آماده برپایی نمایشگاه قرآن ۲۰۱۷

عصر نمایشگاه- رئیس سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی از آمادگی ۲۴ کانون این سازمان برای برپایی نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد در سال ۲۰۱۷ خبر داد.

کانون‌های ۲۴گانه بسیج هنرمندان آماده برپایی نمایشگاه قرآن ۲۰۱۷
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، سید جواد کمالی در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت با اشاره فعالیت بسیاری از هنرمندان بسیجی سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی در عرصه‌های مختلف فرهنگی و هنری اظهار کرد: این هنرمندان در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد حضور یافتند و مباحث قرآنی را با هنر تلفیق کرده و آثار خود را در این نمایشگاه در اختیار مردم قرار می‌دهند.

    وی 50 درصد فعالیت‌های فرهنگی هنری هنرمندان سازمان بسیج خراسان رضوی را متعلق به عرصه هنرهای قرآنی برشمرد و افزود: در این نمایشگاه کانون شهید آوینی سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی غرفه‌ای با ارائه آثار فرهنگی هنری هنرمندان دارد و خوشبختانه استقبال خوبی نیز از این غرفه توسط مردم صورت گرفته است.

    رئیس سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی با بیان اینکه یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد فضای خوبی را برای بازدیدکنندگان ایجاد کرده است، گفت: اما بهتر می‌شد مسؤولان برگزاری این نمایشگاه، مرزبندی خاصی برای هنرمندان بخش بین‌الملل قائل نمی‌شدند چراکه ایجاد مرزبندی مانع تعامل فرهنگی هنرمندان ایرانی با خارجی می‌شود.

    کمالی بیشتر غرفه‌های این نمایشگاه را مردمی دانست و اضافه کرد: به نظر می‌رسد در چنین فضای نمایشگاهی غرفه‌های مردمی که متشکل از گروه‌ها و بخش‌های خصوصی هستند نسبت به سازمان‌ها و ادارات فعالیت بیشتری دارند.

    وی از آمادگی 24 کانون این سازمان برای برپایی نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد در سال 2017 خبر داد و گفت: درخواست ما از مسؤولان برگزاری این نمایشگاه این است که برنامه‌ریزی‌های نمایشگاه قرآن و عترت مشهد 2017 را زودتر به سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی اطلاع دهند تا ما نیز سریع‌تر اقدامات لازم را انجام دهیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت