رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان خبر داد

برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب در لارستان

عصر نمایشگاه- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان از برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب در ماه رمضان با ۴ هزار عنوان کتاب در لارستان خبر داد.

برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب در لارستان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، علی اصغر رفعت حقیقی از برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب در ماه رمضان با 4 هزار عنوان کتاب در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: این نمایشگاه از 29 خردادماه آغاز به کار کرده و تا 25 تیرماه در مجتمع تجاری هلال برپاست.

    وی با بیان اینکه علاقه‌مندان در دو نوبت صبح و عصر می‌توانند از نمایشگاه بازدید کنند، گفت: انتشارات چلچله با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان نمایشگاه بزرگ کتاب ویژه ماه مبارک رمضان را برگزار می‌کند و ساعت بازدید از این نمایشگاه از 10 صبح تا 14 بعدازظهر و از 18 تا 24 شب است.

    رئیس اداره ارشاد اسلامی لارستان با بیان اینکه نخستین بار است که نمایشگاه کتاب در مجتمع تجاری برگزار می‌شود، افزود: در این نمایشگاه حدود 4000 عنوان در قالب 40 هزار جلد کتاب همراه نرم‌افزار کتاب، بازی فکری، بخش ویژه کودک و نوجوان و طراحی صورت کودکان با تخفیف 30 تا 50 درصد به فروش می‌رسد.

    وی با اشاره به برنامه‌های جنبی این نمایشگاه بیان کرد: قرار دادن مکانی برای قصه‌گویی برای کودکان و مشاوره با حضور روانشناسان از بخش‌های جنبی این نمایشگاه کتاب است.

    رئیس اداره ارشاد اسلامی لارستان گفت: تلاش می‌شود در روزهای آتی نمایشگاه بخشی به کتاب‌های دیجیتال و آنلاین اختصاص یابد البته این امر منوط به تجهیز و تامین زیرساخت‌های لازم است.

    رفعت حقیقی با بیان اینکه لارستان محلی برای برپایی نمایشگاه‌های دائمی ندارد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ساختمانی در کنار تالار وحدت با 50 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است که بخشی از آن برای نمایشگاه دائمی در نظر گرفته شده است.

    وی تصریح کرد: این ساختمان خیرساز با اعتبار یک میلیارد و 400 میلیون تومان در حال ساخت است و تلاش می‌شود در 22 بهمن امسال افتتاح شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت