رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان خبر داد

افتتاح نمایشگاه کتاب در دادگستری سیستان و بلوچستان

عصر نمایشگاه- رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت هفته قوه قضائیه نمایشگاه کتاب در حوزه قضایی در دادگستری سیستان و بلوچستان افتتاح می‌شود.

افتتاح نمایشگاه کتاب در دادگستری سیستان و بلوچستان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی در نشست خبری ویژه برنامه‌های هفته قوه قضائیه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هفته قوه قضائییه در استان با افتتاح نمایشگاه کتاب و ارائه مشاوره و معاضدت حقوقی رایگان توسط وکلا و مشاوران دادگستری به شهروندان در طول هفته، ضیافت افطار ویژه زندانیان بند نسوان و کانون اصلاح تربیت زندان زاهدان از امروز آغاز شد.

    رئیس کل دادگستری استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید طباطبایی از وی به عنوان معمار بزرگ دستگاه قضا در نظام جمهوری اسلامی یاد کرد و گفت: مراسم بزرگداشت شهید سیدمحمدتقی حسینی طباطبای به مناسبت 7 تیرماه در روز یکشنبه ششم تیرماه در شهرستان زابل برگزار می‌شود.

    وی دیدار با نماینده ولی فقیه در استان را از دیگر برنامه‌های هفته قوه قضائیه نام برد و افزود: دیدار های مردمی مدیرکل و معاونان با شهروندان، برگزاری جشن میلاد کریم اهل بیت و تقدیر از کارکنان نمونه شوراهای حل اختلاف، نشست شورای قضایی استان از جمله برنامه‌های اجرای در این هفته است.

    حجت‌الاسلام حمیدیان تصریح کرد: در همچنین هفته قوه قضائیه برنامه‌هایی نظیر همایش پیاده‌روی خانوادگی، اهدای خون ایستگاه صلواتی، محفل انس با قرآن، دیدار با خانواده شهداء غبارروبی مزار شهداء، مشاوره حقوقی رایگان، توزیع بروشور، برگزاری جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم، نشست خبری با دادستان عمومی و انقلاب انجام می‌شود.

    وی با اشاره به اینکه رسالت بزرگ قوه قضائیه اجرای عدالت در جامعه است، گفت: احقاق حق مردم از طریق رسیدگی به پرونده‌های وارده و حل و فصل خصومتها و اختلافات بین مردم از جمله اهداف دستگاه قضا است.

    رئیس کل دادگستری استان با بیان اینکه تلاش دستگاه قضا بر رسیدگی پرونده‌ها در کوتاهترین زمان مکن است، افزود: قضاوت در استان بدلیل تنوع مذهب و قومیت از حساسیت بالای برخورد دار است.

    وی تصریح کرد: مفتخریم که بگوئیم این دستگاه در رسیدگی به پرونده‌ها با دلایل و مستندات سرو کار دارد و هیچ تفاوتی در رسیدگی به پرونده مسلمان و غیرمسلمان وجود ندارد و به احقاق حقوق شهروندان فارغ از قومیت شیعه و سنی رسیدگی می‌کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت