در سال جاری ؛

جزیره کیش میزبان ۱۵ نمایشگاه بزرگ بین المللی و ملی در سال ۹۵

عصر نمایشگاه- نمایشگاه های کیش در سال جاری میزبان برگزاری ۱۵ نمایشگاه مهم بین المللی و ملی می باشد .

جزیره کیش میزبان ۱۵ نمایشگاه بزرگ بین المللی و ملی در سال ۹۵
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایلنا ، به منظور توسعه اقتصادی و گردشگری منطقه، ایجاد اشتغال مولد برای  بخش های تولیدی، خدماتی و تداوم سرمایه گذاری بلند مدت، در سال جاری 15 نمایشگاه بین الملل و ملی به میزبانی جزیره کیش برگزار می شود که پیش بینی می شود این تعداد به 20 نمایشگاه برسد.

    دوازدهمین نمایشگاه عمران و ساختمان در جزیره کیش نخستین نمایشگاه کیش در سال جاری بود که با استقبال شرکت های داخلی و 17 نماینده از سایر کشورها برگزار شد.

    همچنین نمایشگاه های بین المللی هوایی و هوانوردی ایران، بورس، بانک، بیمه و سرمایه٫ انرژی، فرصت های سرمایه گذاری، هتلداری و صنایع وابسته، ماشین آلات و تجهیزات شهرداری و فضای سبز، صنعت دام و طیور و صنایع وابسته، مواد غذایی و آشامیدنی٫ ماشین آلات و صنایع وابسته و نمایشگاه و کنفرانس بین المللی فرا ساحلی و صنایع وابسته ایران از جمله نمایشگاه هایی است که تا پایان سال در این جزیره مرجانی برگزار می شود.

    جذب گردشگری علمی و تخصی یکی از شاخه های پر رونق صنعت گردشگری در جهان است که جزیره کیش در سه سال گذشته با توجه به اهمیت این نوع از گردشگری در معرفی پتانسیل های این منطقه آزاد به شرکت کنندگان خارجی نمایشگاهها و همایشها با برنامه ریزی دقیق در این زمینه گام برداشته است.

    توزیع مناسب برنامه زمانبندی برگزاری نمایشگاهها و همایشها در تقویم گردشگری کیش از دیگر اقداماتی است که در راستای پایداری آمارهای گردشگری در تمام سال به خصوص حفظ آمارها در فصول کاهش سفرهای داخلی انجام شده است.

    شایان ذکر است، جزیره کیش با 92 کیلومتر مربع به عنوان نخستین منطقه آزاد تجاری و صنعتی کشور و بر خورداری از تسهیلات و زیر ساخت های مناسب از جمله بندر و فرودگاه مجهز، عدم نیاز به روادید برای گردشگران خارجی، سیستم حمل و نقل شهری مطلوب، مراکز اقامتی استاندارد، امکانات و تجهیزات استاندارد نمایشگاهی و یکی از مجهزترین سالن های همایش های کشور، سالیانه میزبان برگزاری تعداد زیادی از نمایشگاه ها و همایش های ملی و بین المللی است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت