همزمان با روز جهانی قدس ؛

برپایی نمایشگاه هولوکاست در مصلی امام خمینی(ره) شهرکرد

عصر نمایشگاه- نمایشگاه هولوکاست همزمان با روز جهانی قدس از سوی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری و سازمان بسیج هنرمندان در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد برپا شد.

برپایی نمایشگاه هولوکاست در مصلی امام خمینی(ره) شهرکرد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، رییس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: در نمایشگاه هولوکاست آثار هنرمندان 50 کشور جهان به ویژه هنرمندانی از اروپا و کشور فرانسه به نمایش گذاشته شده است.

    حجت الله شیروانی روز جمعه در آیین گشایش این نمایشگاه در گفت وگو با ایرنا افزود: جشنواره جهانی کاریکاتور هولوکاست ،در واکنش به طرح توهین‌آمیز نشریه شارلی ابدو فرانسه طراحی شده بود که بیش از864 اثر از سراسر دنیا به این جشنواره ارسال شد که بخشی از آثار منتخب این جشنواره در نمایشگاه هولوکاست به نمایش گذاشته شده است.

    به گفته وی، بازتاب این جشنواره در سراسر دنیا بسیار خوب بوده به طوری که با واکنش‌ شدیدی از سوی رژیم صهیونیستی مواجه شده و این رژیم از دبیر‌کل سازمان ملل خواسته تا مسابقه کاریکاتور هولوکاست را محکوم کند.

    رییس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: نمایشگاه هولوکاست بیانگر این واقعیت است که چرا تاوان واقعه هولوکاست را باید مردم فلسطین بدهند و چرا باید یک واقعه تاریخی برای تحریف دیگر تاریخ برجسته شود و به جای این که یک عمل غیرانسانی و جنایتکارانه درسی در تاریخ باشد برای مقابله با جریان های فاشیستی و تبعیض محورانه وسیله ای شود در دست صهیونیسم نژاد پرست و در سایه مظلوم نمایی و استفاده ابزاری از آن منفورترین جنایت های تاریخ معاصر اتفاق بیافتد .

    شیروانی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه پاسخ وجدان بیدار هنرمندان جهان به صهیونیسم نژاد پرست است و ضمن احترام به مذهب و کیش یهودیت که آیینی الهی ابراهیمی با رژیم کودک کش و غاصبی مقابله می کند که امروز با سلاح زور و زر و تزویر هم فرهنگ صلح و اخلاق و انسانیت را تخریب می کند و هم جغرافیایی سیاسی و اجتماعی جهان را تهدید می کند.

    گفتنی است ،علاقه مندان برای دیدن از این نمایشگاه می توانند به مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد نبش خیابان باهنر و طالقانی مراجعه کنند.
     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت