در حاشیه راهپیمایی روز قدس ؛

استقبال خوب مردم از نمایشگاه هولوکاست در قزوین

عصر نمایشگاه- رئیس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: برپایی نمایشگاه کاریکاتور و کارتون هولوکاست در حاشیه برگزاری روز جهانی قدس با استقبال خوب مردم قزوین مواجه شد.

استقبال خوب مردم از نمایشگاه هولوکاست در قزوین
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ، علی هوشمند در حاشیه برپایی این نمایشگاه بیان کرد:روز قدس ومسئله فلسطین تنها منحصر در یک روز و مناسبت نمی شود بلکه راهپیمایی این روز سمبلی برای فراگیر کردن این پیام است که همگان باید در تمام ایام سال و نیز در همه حوزه ها به فکر مظلومیت مردم فلسطین و جنایت آفرینی های رژیم اشغالگر قدس باشند.

    رئیس حوزه هنری قزوین ادامه داد: این حرکت باید در همه روزهای سال و در همه ابعاد اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و هنری نمود و جلوه داشته باشد.

    وی تصریح کرد: در این میان با توجه به نفوذ عمیق صهیونیسم در بدنه سینمای امریکا و اروپا و سایر رشته های هنری لازم است هنرمندان متعهد و مسلمان با استفاده از ابزار هنر در جهت افشای جنایت های رژیم صهیونیستی بکوشند و برهمین اساس حوزه هنری استان قزوین نمایشگاه هولوکاست را در قزوین و در حاشیه روز جهانی قدس برگزار کرد.

    هوشمند با اشاره به ویژه برنامه های حوزه هنری قزوین در زمینه هنر انقلاب بیان کرد: برپایی نمایشگاه کاریکاتور و کارتون هولوکاست در حاشیه برگزاری روز جهانی قدس با استقبال خوب مردم قزوین مواجه شد.

    رئیس حوزه هنری قزوین ادامه داد: این نمایشگاه شامل50 قطعه کارتون و کاریکاتور از هنرمندان ملی و بین المللی بود که به همت حوزه هنری استان روز جمعه همزمان با برگزاری فریضه نمازجمعه و راهپیمایی باشکوه روز قدس در معرض دید مردم قرار گرفت.

    وی یادآورشد: کاریکاتوریست های بین المللی که با دروغ هولوکاست سر سازگاری ندارند با سنگین ترین فشارهای غربی برای ادامه کار خود مواجه هستند و تنها در ایران است که می توانند با فراغ بال آثار خود را عرضه کنند.

    هوشمند افزود: رسانه های غربی و اسرائیلی حساسیت ویژه ای در رابطه با برگزاری نمایشگاه های کاریکاتور هولوکاست در ایران دارند چنان که با توجه به تاثیر ویژه ای که این هنر در بیان دروغ نسل کشی یهودیان دارد بیم آن می رود که ایران موجی از برگزاری نمایشگاه های کاریکاتور هولوکاست را در جهان ایجاد کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت