مدیر نگارخانه وصال شیراز خبر داد

برگزاری نمایشگاه نقاشی و نقاشی خط در نگارخانه وصال شیراز

عصر نمایشگاه- نگارخانه وصال پس از نمایش آثار نقاشی‌خط استاد علیرضا کریم پور، میزبان آثار رضا یحیایی، هنرمند مدرنیست خواهد بود.

برگزاری نمایشگاه نقاشی و نقاشی خط در نگارخانه وصال شیراز
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ، مدیر نگارخانه وصال شیراز با اعلام این مطلب با یادآوری اینکه نمایشگاه نقاشی‌خط «ساقی نامه» توسط استاد علیرضا کریم پور، هنرمند خوشنویس شیرازی برداشتی  از ساقی نامه «رضی الدین آرتیمانی» است، عنوان کرد: مجموعه آثار شخصی نقاشی خط علیرضا کریم‌پور با 30 اثر به همراه نمایشگاه نقاشی «خیال‌اندیشی» و ویدئو آرت «اعداد انتخابی» تازه ترین نمایشگاه جاری این نگارخانه است که در ادامه پذیرای هنرمندی نوگراست.

    فاطمه گلکارفرد برپایی نمایشگاه ویدئو آرت « اعداد انتخابی» از مجموعه آثار الیکا زارعی در این نگارخانه را مورد اشاره قرار داد و گفت: الیکا زارعی از ویدیو آرتیست‌های جوان کشور است که در بسیاری از جشنواره‌های داخلی و خارجی خوش درخشیده است.

    وی با اشاره به اینکه ویدئو آرت یک هنر جدید است، بیان کرد: از سال گذشته کارگاه‌ها و نمایشگاه‌هایی برای آشنایی هنرجوبان شیرازی با این هنر در این نگارخانه برپا شده و در پاییز امسال نیز کارگاه‌های چندروزه در شیراز برگزار می‌شود.

    مدیر نگارخانه وصال با بیان اینکه این کارگاه‌ها با هدف ایجاد خودباوری در میان هنرمندان جوان شیرازی برپا می‌شود، ادامه داد: این هنر تلفیقی از هنر تجسمی و هنرهای دیجیتالی است و امیدوارم که با راه‌اندازی کارگاه‌های مختلف فضای جدیدی برای هنرمندان استان فارس فراهم شود.

    وی رویدادهای روزهای پایانی نگارخانه وصال در تیرماه جاری را برپایی نمایشگاه «من دیگر» با حضور مجسمه هاى رضا یحیایی از20 تا 31تیر جاری عنوان کرد و افزود: سالن شماره 1 نگارخانه وصال به این هنرمند اختصاص یافته که ساعت بازدید از آن 18 تا 21   است.

    گلکارفرد از برگزاری رویداد دیگری با عنوان «تراژدی در بیست پرده Tragedy in 20 act» در قالب پرفورمنس آرت خبر داد و افزود: در ادامه آنچه در پیوند با آثار و فعالیت های هنری رضا یحیایی در نگارخانه وصال برنامه ریزی شده، روز 20 تیرماه ساعت 7 عصر نشست و گفتگو با استاد یحیایی  نیز برگزار خواهد شد. این درحالیست که از 21 تا 23تیرماه از ساعت 10صبح تا 8 شب ، «تراژدی در بیست پرده» توسط هنرمند اجرا می شود.

    مدیر نگارخانه وصال برنامه سالن شماره 2 را در 20تیرماه ساعت7  عصر نشست و گفتگو با استاد رضا یحیایی ، در باره هنر اجرای نقاشی با موضوع ؛ یحیی و سالومه اعلام کرد و افزود: حضور برای عموم در روز - یکشنبه 20 تیرماه - آزاد است. این درحالیست که 21 تا 23 تیرماه از ساعت 10صبح تا 8 شب ، اجرای نقاشی در 20 تابلو انجام خواهد گرفت.

    نگارخانه وصال شیراز در چهارراه 15 خرداد(پارامونت) ابتدای خیابان ذوالانوار قرار دارد.

      

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت