رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان رضوی بیان کرد

برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در حوزه صنایع غذایی دروازه آشنایی با کیفیت و کمیت محصولات ایرانی

عصر نمایشگاه- رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان رضوی گفت: برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در حوزه صنایع غذایی دروازه آشنایی با کیفیت و کمیت محصولات ایرانی است.

برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در حوزه صنایع غذایی دروازه آشنایی با کیفیت و کمیت محصولات ایرانی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایسنا ، مجتبی مزروعی در خصوص اولویت‌های سازمان جهادکشاورزی استان در سال "اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل"، تصریح کرد: اولویت اول توسعه بازرگانی و تنظیم بازار است، موضوع آب، افزایش راندمان آبیاری، ارتقاء ضریب بهره‌وری با آبیاری تحت فشار، تجهیز و نوسازی اراضی با ارتقاء بهره‌وری روش‌های کشت، تغییر الگوی کشت، مکانیزاسیون، افزایش ضریب تکنولوژی، توسعه کشت گلخانه‌ای،‌ارتقاء ضریب تولید سالم، توجه به صادرات و عرضه مستقیم کالاهای لبنی و پروتئینی مهمترین اولویت‌های این سازمان در سال جاری هستند.

    وی گفت: در راستای اجرای این امور در سال جاری حدود 80 میلیارد تومان تسهیلات فراهم کردیم که در بخش‌های دامی، زراعی و باغی با هدف  اصلاح سیستم‌های قدیمی علاوه بر افزایش بهره‌وری با افزایش راندمان تخصیص خواهد یافت.

    رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان رضوی در خصوص تاثیر برگزاری نمایشگاه‌های صنایع غذایی از جمله آیفود در دست‌یابی این سازمان به اولویت‌های خود، خاطرنشان کرد: مسلما با برگزاری این نمایشگاه‌ها امکان ارائه تجهیزات مدرن، ماشین آلات و ... فراهم خواهد شد و تولیدکنندگان راغب با تکنیک‌های روز در حوزه صنایع غذایی آشنا خواهند شد، نمایشگاه‌هایی که در سطح بین‌المللی برگزار می‌شود در زمینه آشنایی با کمیت و کیفیت محصولات و ماشین آلات بسیار تاثیر گذار است.

    مزروعی برگزاری نمایشگاه‌ها را یکی از راهکارهای قابل توجه در این خصوص دانست و افزود:  علاوه برآن حضور شرکت‌های ذیربط در بازارهای خارجی و حضور فعال در نمایشگاه‌ها نیز در نهایت به توسعه بازرگانی منجر خواهد شد اما شرط کافی نیست.

    وی با اشاره به این که یکی از برنامه‌های سازمان در سال اقتصاد مقاومتی توسعه صنایع در سال 95 است، خاطرنشان کرد: در سال جاری مقرر شده صنایعی که با مشکلات مختلف مواجه هستند با برنامه‌ریزی جدی و ارائه تسهیلات به رفع مشکلات آنها بپردازیم.

    رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان رضوی بخش‌های مختلف از جمله فعالان حوزه ماشین‌آلات، ساخت ادوات و ... را به حضور فعال در نمایشگاه آیفود دعوت کرد و تصریح کرد: قطعا نقش نمایشگاه در این خصوص بسیار با اهمیت است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت