رئیس شورای راهبردی زنان فرهیخته دانشگاه آزاد استان خراسان جنوبی خبر داد

حضور دانشگاه آزاد خراسان جنوبی در نمایشگاه بین المللی عفاف و حجاب در بیرجند

عصر نمایشگاه-رئیس شورای راهبردی زنان فرهیخته دانشگاه آزاد استان خراسان جنوبی با بیان اینکه در این نمایشگاه کتب با ۱۰ تا ۲۰ درصد تخفیف و کالاهای حجاب با ۱۰ تا ۱۵ درصد تخفیف به متقاضیان عرضه خواهد شد، اظهار داشت: ارائه بسته های فرهنگی به بازدید کنندگان و نصب پوستر و بنرهای مرتبط با حجاب و عفاف از دیگر برنامه های دانشگاه آزاد در این غرفه خواهد بود.

حضور دانشگاه آزاد خراسان جنوبی در نمایشگاه بین المللی عفاف و حجاب در بیرجند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از دانشجو ، زهرا قاسم پور رئیس شورای راهبردی زنان فرهیخته دانشگاه آزاد استان خراسان جنوبی به تشریح برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی در هفته عفاف و حجاب پرداخت و گفت: دانشگاه آزاد با همکاری دانشگاه بیرجند و ستاد توانمند سازی زنان استان خراسان جنوبی اقدام به اماده سازی و ارایه یک غرفه مشترک در نمایشگاه عفاف و حجاب در محل نمایشگاه بین المللی بیرجند کرده است.

    وی با بیان اینکه در این نمایشگاه کتب با 10 تا 20 درصد تخفیف و کالاهای حجاب با 10 تا 15 درصد تخفیف به متقاضیان عرضه خواهد شد، اظهار داشت: ارائه بسته های فرهنگی به بازدید کنندگان و نصب پوستر و بنرهای مرتبط با حجاب و عفاف از دیگر برنامه های ما در این غرفه خواهد بود.

    رئیس شورای راهبردی زنان فرهیخته دانشگاه آزاد استان خراسان جنوبی ادامه داد: با توجه به مشارکت دانشگاه آزاد در جشنواره توبافی که در دانشگاه بیرجند برگزار شد، 30طرح منتخب دریافت شده دراین جشنواره در غرفه نمایشگاه عفاف و حجاب دانشگاه در معرض داوری عموم مردم و همچنین کارشناسان قرار خواهد گرفت تا 6 طرح آن برای تولید انبوه انتخاب شود.

    قاسم پور گفت: بعد از انتخاب 6طرح برگزیده، این طرح ها در اختیار تعدادی از زنان سرپرست خانوار قرار داده خواهد شد تا پس از آموزش های لازم، اقدام به تولید انبوه کرده و در نمایشگاه تهران که در شهریور برگزار خواهد شد، ارائه شود.

    وی ارائه اقدامات توانمندسازی زنان در حوزه های علمی، پژوهشی، فرهنگی، اجتماعی، مدیریتی و اشتغال و کارآفرینی را از دیگر برنامه های این نمایشگاه عنوان کرد.

    قاسم پور در پایان از کلیه همکاران معاونت دانشجویی فرهنگی و دفتر فرهنگ دانشگاه ازاد اسلامی برای حمایت و همراهی شورای راهبردی زنان فرهیخته استان خراسان جنوبی تقدیر و تشکر کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت