مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت آموزش و پرورش بیان کرد

نمایشگاه پوشاک مدارس فرصتی برای تعامل طراحان و تولیدکنندگان

عصر نمایشگاه- مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت آموزش و پرورش گفت: نمایشگاه پوشاک مدارس فرصت مناسبی برای تعامل هر چه بیشتر طراحان لباس، تولیدکنندگان و مدیران مدارس را فراهم می ‌آورد.

نمایشگاه پوشاک مدارس فرصتی برای تعامل طراحان و تولیدکنندگان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا، مهناز احمدی دستجردی با اشاره به برگزاری نخستین نمایشگاه پوشاک مدارس اظهار کرد: لزوم استفاده همه اقشار با صرف هزینه معقول به تهیه یک لباس باکیفیت و دارای طرح ایرانی و اسلامی برای فرزندان از اهداف مهم نمایشگاه پوشاک مدارس است.
    وی با اشاره به تنظیم چارچوب کلی پوشاک مدارس در سند تحول بنیادین افزود: طراحان با تکیه بر این سند و مصوبات شورای عالی آموزش ‌و پرورش، طرح‌ و ایده ‌های خود را که با هنرهای تزئینی و ایرانی ترکیب شده ارائه می ‌دهند و تعامل بین طراحان، تولیدکنندگان و مدیران مدارس ایجاد می شود.
    وی ادامه داد: لباس دانش‌ آموزان نوجوان و جوان ایرانی دارای الگوی مناسب بوده تا دانش ‌آموزان با تمایل و رغبت در هر زمان و مکانی از این لباس ‌ها استفاده کنند.
    وی با اشاره به خاستگاه و جایگاه نخستین نمایشگاه پوشاک مدارس با حضور طراحان و تولیدکنندگان لباس کشور گفت: هدف از برگزاری چنین رویدادی ارتقا سطح کیفی پوشش مدارس و تطبیق با نیازها و تمایلات دانش ‌آموزان است که با رویکرد هنری در امتداد توجه به امر عفاف و حجاب حاصل می ‌شود.

    احمدی دستجری خاطرنشان کرد: امیدواریم با برپایی نخستین نمایشگاه لباس مدارس فضایی فراهم شود تا طرح ‌ها و رنگ ‌هایی که بر اساس الگوهای اسلامی، ایرانی، بومی و محلی تهیه و تولید شده به معلمان، مسئولان مدارس، اولیاء و دانش آموزان ارائه شود.

    وی گفت: در جلسات سیاست‌ گذاری نخستین جشنواره پوشاک مدارس بر ایجاد تنوع و افزایش کیفیت این پوشاک تأکید کرده‌ایم و ایجاد محیطی شاداب از مسیر طراحی لباس مناسب از اولویت ‌هایمان است.

    مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت آموزش‌ و پرورش گفت: وزارت خانه های فرهنگ و ارشاد اسلامی، صنعت معدن و تجارت و آموزش و پرورش، متصل به این جریان هستند و امید است نتایج مطلوبی از دریچه برگزاری این نمایشگاه حاصل شود.

    وی با اشاره به تبلیغات کشوری در راستای برپایی نخستین نمایشگاه پوشاک مدارس عنوان کرد: فراخوان از طریق وزارتخانه‌ های فوق و البته کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور اعلام و با راه‌اندازی سایت و پخش تیزر تلویزیونی اطلاع ‌رسانی شده است که البته با توجه به برگزاری این نمایشگاه برای نخستین بار تمرکزمان بیشتر روی مدارس استان تهران و البرز است و در دوره‌های بعدی در سطح کشور اقدام می‌شود.

    نخستین نمایشگاه پوشاک مدارس با حضور طراحان و تولیدکنندگان لباس مدارس از 29 تیرماه در بوستان گفتگو تهران برپا می ‌شود.
    علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین ثبت‌نام و مشارکت در نمایشگاه می‌توانند با شماره‌های 22883093 و 22855862 دبیرخانه اجرایی نمایشگاه تماس بگیرند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت