نمایشگاه خیریه از آفریقا تا برزیل در مشهد برگزار می شود

عصر نمایشگاه- مدیرعامل موسسه خیریه توانبخشی دختران بی سرپرست و کم توان ذهنی همدم گفت نمایشگاه یادبود افتخارات داور بین المللی مشهدی 'حسن کامرانی فر' با همکاری این موسسه در مشهد برگزار می شود.

نمایشگاه خیریه از آفریقا تا برزیل در مشهد برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری « عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا، زهرا حجت روز یکشنبه افزود بخشی از یادبودهای کم نظیر حسن کامرانی فر، طی مراسم ویژه ای به نفع دختران توانجوی موسسه ی خیریه ی همدم با عنوان «همت ِعالی» به مزایده و فروش گذاشته می شود.
    وی اظهار کرد هم اکنون حدود 400 دختر بی سرپرست و دچار ناتوانی های جسمی، حرکتی و ذهنی در موسسه خیریه توانبخشی همدم دختران فتح المبین مشهد که تنها مرکز نگهداری اینگونه دختران است، نگهداری می شوند.
    مدیرعامل موسسه خیریه توانبخشی دختران بی سرپرست و کم توان ذهنی همدم تصریح کرد این دختران به دلیل ناتوانی هایی جسمی که برایشان وجود دارد بسیار پر هزینه هستند و نمی توانند از وسایل و امکانات موجود خود به درستی استفاده کنند.
    وی با اشاره به اینکه خیران مشهدی کمک بسیار زیادی تا کنون به این موسسه کرده اند، خاطر نشان کردعلاوه بر هزینه های جاری این مجموعه ها پرستاران و پرسنل بسیار زیادی در این مجموعه برای نگهداری از این کودکان تلاش می کنند.
    حجت به ضرورت قطع نشدن رابطه کودکان با خانواده ها اشاره کرد و گفت باید شرایط به گونه ای فراهم شود که ارتباط کودکان با خانواده ها قطع نشود تا این عزیزان دچار مشکلات روحی و روانی نشوند.
    مدیرعامل موسسه خیریه توانبخشی دختران بی سرپرست و کم توان ذهنی همدم با اشاره به اینکه طرح توسعه این موسسه در حال انجام است، خاطر نشان کرد هزینه هر فرد دوازده میلیون ریال است که یک چهارم آن توسط سازمان بهزیستی پرداخت شده و ما بقی با کمک اعضای هیات مدیره و مردم انجام می شود.
    این داور بین المللی نیز در این جلسه خاطر نشان کرد بعد از جام جهانی برزیل این تصمیم را گرفتم که در قالب نمایشگاهی خاطراتم و یادگارهایی که در طول دوران قضاوت به دست آورده ام را در معرض دید عموم قرار دهم.
    حسن کامرانی فر با اشاره به اینکه موسسه همدم، بهشت گمشده است خاطر نشان کرد در این نمایشگاه لباس ها، توپ ها و وسایل مختلفی از مسابقات بین المللی گوناگون به نمایش گذاشته می شود.
    این نمایشگاه از روز دوشنبه 14  تا روز مسابقه (پنجشنبه)  17 دی ماه در محل موسسه خیریه همدم برای بازدید عموم دایر است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

     

     

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت