سید علی اعتدالی:

نمایشگاه ابزار گفت و گوهای چند منظوره

عصر نمایشگاه- امروزه نمایشگاه ها ابزار گفت و گوهای چندمنظوره ای هستند که امکان حصول و نیل به اهداف ارتباطی به منظور توسعه فعالیت ها را فراهم می آورند.

نمایشگاه ابزار گفت و گوهای چند منظوره
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری « عصر نمایشگاه » ،استفاده از تکنیک های نوین بازاریابی به ویژه در سطح بین المللی روش اصلی مؤسسات اقتصادی و شرکت هایی شده است که قصد دارند به بقاء و رشد خود در این دنیای پویای اقتصادی تداوم بخشند.

    امروزه نمایشگاه های تجاری بین المللی نقش مؤثری در عرصه سیاست ، اقتصاد ، مسایل اجتماعی، فرهنگی و هنری ملل ایفا می نمایند و کلیه کشورهای جهان رسالتی مهم و چندجانبه برای نمایشگاه ها قائل اند .

     توجه بسیاری به نمایشگاه ها نه تنها در زمینه ارتقاء علمی و دانش فنی و نیز ویژگی های گوناگون نمایشگاهی، بلکه از طرف دیگر فضایی مناسب برای انتقال و تبادل اطلاعات می باشند که در یک محدوده خاص زمانی و مکانی موجبات افزایش اثربخشی امور بازرگانی و افزایش همکاری های ملی و بین المللی و متعاقب آن نیرومند ساختن بنیه اقتصادی و فرهنگی کشور را فراهم می آورند.

    در این راستا شرکت آوین موفق گردیده با تلاش های مستمر نمایشگاه بین المللی تبلیغات بازاریابی و صنایع وابسته را در انجمن صنایع نمایشگاهی (UFI) به ثبت رساند.

    این موفقیت مرهون عملکرد مثبت و پیگیری های بین المللی شرکت آوین در این نمایشگاه می باشد.

    با عنایت به این که تبلیغات به عنوان یکی از ابزار اطلاع رسانی باید به نحوی صحیح در پیشبرد رونق بازار اقتصادی و تقویت چرخه تولید و توسعه اقتصادی و همچنین به عنوان ابزاری در توسعه صادرات غیرنفتی مورد استفاده قرار گیرد.

    سازندگی ، توسعه صادرات غیرنفتی و مبارزه با تهاجم فرهنگی سه هدف مهم جمهوری اسلامی ایران است و هر سه وابسته به صنعت تبلیغاتی توانمند می باشد از این رو اهمیت دادن به شرکت های تبلیغاتی ، اطلاع رسانی و بازاریابی کشور و حمایت آنها در زمینه ارائه توانمندی های آنان زمینه مناسبی را فراهم می آورد تا این گونه شرکت ها ، نه تنها در تبلیغات توسعه صادرات بلکه در صادرات خدمات تبلیغاتی نیز موفق باشند.
    به همین منظور در شرایط پساتحریم دعوت از شرکت های تبلیغاتی و بازاریابی و متخصصین این حوزه در فضایی بالغ بر 21 هزار مترمربع در قالب بیش از 300 شرکت داخلی و خارجی شامل پاوین چین و کشورهای ترکیه، بلژیک، آلمان، امارات متحده عربی، کره جنوبی، تایوان، هنگ کنگ، سریلانکا و هیأت های تجاری از ترکیه و چین زیر یک سقف با اهداف زیر شکل گرفت:
    1. حمایت از صنعت تبلیغات و ارتقاء سطح کمی و کیفی و تبیین اهمیت و جایگاه تبلیغات در بین افراد جامعه و دست اندرکاران تجارت ، صنایع و خدمات.
    2. کاهش هرچه بیشتر عوارض منفی تبلیغات بازرگانی و افزایش کارکردهای مثبت و توسعه آن.
    3. آشنایی با تکنیک های بازاریابی و پیش برد فروش، تجهیزات و ماشین آلات مربوطه.
    4. ترویج آموزش فرهنگ بازاریابی جهت موفقیت بیشتر در بازارهای رقابتی و تشویق بازار داخلی جهت استفاده از ابزارهای نوین بازاریابی.
    5. برقراری ارتباطی نزدیک بین ارائه دهندگان و متقاضیان خدمات ، تجهیزات و ماشین آلات صنعت تبلیغات و بازاریابی.
    6. آشنایی با ماشین آلات جدید چاپ دیجیتال و چاپ سه بعدی ، نرم افزار و سخت افزار ، علائم تبلیغاتی، لیبلینگ، ماشین آلات، ملزومات و تجهیزات وابسته، آژانس ها و مجریان صنعت تبلیغات.
    در چهارچوب رهنمودهای مقام معظم رهبری در ارتباط با اقتصاد مقاومتی و با عنایت به نیاز مبرم جمهوری اسلامی ایران جهت دستیابی به تکنولوژی مدرن و ارتقاء سطح آگاهی و مهارت های عمومی و تخصصی شاغلان این بخش در زمینه صنعت تبلیغات و بازاریابی ضرورت برگزاری این نمایشگاه چند برابر خواهد شد، این در حالی است که شرکت ها و مؤسسات جهت توسعه صادرات کالاهای غیرنفتی می بایست به خوبی از فضای طراحی و بسته بندی در تولیدات و تبلیغات کالاهای صادراتی از راه های جدید و بین المللی وارد بازارهای صادراتی شوند و همواره به راه های نو برای توفیق در بازار بیندیشند تا تجارت بین المللی را مورد خطاب قرار خواهد داد.
    در پایان با عنایت به رشد کمی و کیفی نمایشگاه خصوصاً در بخش مدعوین خارجی و داخلی برای کلیه مشارکت کنندگان داخلی و خارجی آرزوی موفقیت می نماییم و امیدوارم با بهره گیری از دستاوردهای دوازدهمین نمایشگاه سال آتی را پربارتر و مؤثرتر برپا نماییم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت