۴ گام برای رسیدن به بهترین نتیجه در غرفه‌های نمایشگاهی

عصر نمایشگاه- بدون‌شک همه می‌خواهند بهترین نتیجه را از غرفه خود در نمایشگاه بگیرند. بدون توجه به اینکه غرفه شما کوچک یا بزرگ است و یا میزان بودجه شما چقدر است، شما باید تأثیر خود را داشته باشید.

۴ گام برای رسیدن به بهترین نتیجه در غرفه‌های نمایشگاهی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه»، درهرحال یک غرفه تأثیرگذار و خلاقانه نمایشگاهی می‌تواند در نشان دادن تجارت شما و معرفی کسب‌وکارتان به بازدیدکنندگان بسیار مؤثر باشد. این نکته می‌تواند بسیار کلیدی و امیدوارکننده باشد اما در نظر داشته باشید که طراحی یک غرفه خوب، زمان و برنامه‌ریزی بسیار زیادی را طلب می‌کند. در اینجا چند راهکار برای دستیابی به نتیجه مطلوب در نمایشگاه معرفی می‌شود.
    گام اول: در گذشته چه‌کارهایی انجام داده‌اید؟
    اگر پیش‌ از این تجربه حضور در نمایشگاه را دارید، باید به‌طور دقیق آنها را مرور کنید. به یاد داشته باشید که همیشه می‌توانید از اشتباه‌های پیشین خود درس‌های زیادی بگیرید. برای مثال نمایشگاه‌هایی که بسیار به طول انجامیدند اما نتیجه مطلوب و مورد انتظار را برای شما فراهم نکردند، تجربه خوبی به شما می‌دهند. با دقت نمایش قبلی خود را آنالیز کنید. چه‌کارهایی را انجام دادید، چه‌کارهایی را انجام ندادید و چه‌کارهایی را مناسب انجام مجدد می‌دانید.
    گام دوم: دیگران چه‌کارهایی را انجام داده‌اند؟
    اگر تابه‌حال تجربه حضور در نمایشگاه را نداشته‌اید، باید فعالیت رقیب‌های بخش کاری خودتان را کاملا زیر نظر داشته باشید. سعی کنید از کسانی که در این زمینه صاحب‌نام هستند و حتی جوایزی را در این زمینه دریافت کرده‌اند، الگوبرداری کنید. الهام گرفتن از نمایشگاه‌های قبلی و تکرار کارهای شرکت‌ها و افراد موفق می‌تواند درراه رسیدن به موفقیت بسیار تأثیرگذار باشد.
    بعدازآن یک نگاه دقیق به تجارت اصلی خود داشته باشید. به علاوه زمانی را به جست‌وجو در وب‌سایت‌های طراحی بگذرانید تا ببینید چه مواردی به اشتراک گذاشته‌ شده است. ممکن است در بین این طرح‌ها گزینه‌های مناسبی نیز برای غرفه شما پیدا شود.
    گام سوم: شرکت‌های نمایشگاهی چه توصیه‌هایی دارند؟
    غرفه‌های نمایشگاهی جدید با سرعت زیادی در حال پیشرفت هستند. برای مثال به خاطر بیاورید که تا 3 سال قبل استفاده از میزهای یکپارچه درون غرفه اصلا باب نشده بود. استفاده از صفحه‌نمایش‌های مسطح نیز دقیقا 5 سال پیش از آن بود. سعی کنید تا جایی که می‌توانید به وب‌سایت‌هایی مراجعه کنید که پیشرفت‌های صنعت نمایشگاهی را به اشتراک و تبادل‌نظر می‌گذارند. همچنین بازید از یک نمایشگاه مخصوص غرفه‌آرایی نیز می‌تواند بسیار کمک‌کننده باشد. آنجاست که می‌تواند آینده صنعت بازاریابی و نظر کارشناسان این حوزه را جویا شد. بازدید از اینچنین پیشرفت‌هایی می‌تواند برای کسب‌وکار شما الهام‌بخش و سودمند باشد.
    گام چهارم: تناسب ایجاد کنید
    برخلاف تصور و صرف‌نظر از مسائل مالی، اینکه غرفه شما تبدیل به غرفه‌ای شود که همگان در مورد آن صحبت کنند، امری بسیار ساده است؛ اما معمولا شما علاقه‌مندید که بازخورد سرمایه‌گذاری خود را ببینید. این بدان معنی است که باید بسیار محتاطانه عمل کرد تا با کمترین هزینه ممکن بتوان بیشترین سود ممکن را داشت.
    بهترین راه برای گرفتن آگهی‌های مناسب و جذب مشتری از طریق غرفه این است که آن را متناسب با تجارت‌تان طراحی کنید. باید سعی کنید طراحی غرفه‌تان جوری باشد که بازدیدکنندگان تنها با چند ثانیه نگاه انداختن به غرفه شما بتوانند نوع فعالیت‌تان را بفهمند. یک مثال بد در این رابطه این است که یک کمپانی تولید آب‌معدنی از یک آکواریوم سنگین در غرفه‌اش استفاده کند. باوجود ارتباطی که می‌توان پیدا کرد اما درواقع بین ماهی و آب آشامیدنی هیچ نقطه اشتراکی وجود ندارد. در مقابل، یک مثال بهتر زمانی است که یک شرکت مسافرتی از چنین آکواریومی برای تبلیغات خود استفاده کند و با این کار نوعی حس ماجراجویی را در ذهن بینندگان القا کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت