مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی اردبیل خبر داد

برگزاری نمایشگاه فرش دستباف در اردبیل

عصر نمایشگاه- مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی استان اردبیل گفت: نمایشگاه فرش دستباف سوم مردادماه در نمایشگاه بین‌المللی اردبیل با حضور تولیدکنندگان داخلی برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه فرش دستباف در اردبیل
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، مریم اسماعیل‌نصب اظهار داشت: نمایشگاه فرش دستباف ویژه هنرمندان و تولیدکنندگان داخلی سوم مردادماه سال جاری در نمایشگاه بین‌المللی استان گشایش می‌یابد و در این نمایشگاه بافندگان منطقه آخرین دستاوردهای خود را در حوزه فرش دستباف به معرض نمایش می‌گذارند.

    وی با بیان اینکه در نمایشگاه فرش دستباف تولیدکنندگان از استان اردبیل، زنجان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، همدان و اصفهان حضور دارند، اظهار کرد: در این نمایشگاه تولیدکنندگان در دو سالن نمایشگاه یک هزار و 800 متر مربع فرش دست‌باف را به نمایش می‌گذارند که در نوع خود این هنر از اهمیت بالایی در استان برخوردار است.

    مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی استان اردبیل با بیان اینکه نمایشگاه فرش دستباف تا هشتم مردادماه به مدت پنج روز برای بازدید علاقه‌مندان در محل نمایشگاه بین‌المللی اردبیل دایر خواهد بود، گفت: در این نمایشگاه تولیدکنندگان از استان‌های مختلف در 60 غرفه تولیدات خود را به معرض نمایش می‌گذارند تا علاقه‌مندان بتوانند علاوه بر بازدید فرش موردنظر خود را نیز خریداری کنند.

    اسماعیل‌نصب تصریح کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری نمایشگاه لوازم خانگی در اردبیل نیز انجام شده است و این نمایشگاه به مدت 5 روز اوایل مردادماه در نمایشگاه اردبیل برگزار می‌شود و مهمترین اهداف ما جلب رضایت مردم و ارج نهادن به تولیدات داخلی است.

    وی افزود: امسال با توجه به نامگذاری سال به نام اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل توسط مقام معظم رهبری رسالت خطیری بر عهده ماست و ما در صدد هستیم ظرفیت‌ها و توان داخلی منطقه را در نمایشگاه‌های بین‌المللی و منطقه‌ای به نمایش بگذاریم تا بتوانیم علاوه بر معرفی ظرفیت‌های گامی در تحقق اقتصاد مقاومتی نیز برداریم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت