درگالری شماره ۲ فرهنگسرای نیاوران ؛

افتتاح نمایشگاه نقاشی در فرهنگسرای نیاوران

عصر نمایشگاه- نمایشگاه مجموعه آثار نقاشی میترا داورپناه که حاصل سال ها فعالیت هنری وی می باشد، روز جمعه ۸مرداد ماه ساعت ۱۷ درگالری شماره ۲ فرهنگسرای نیاوران افتتاح می شود.

افتتاح نمایشگاه نقاشی در فرهنگسرای نیاوران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از آرتنا ، میتراداورپناه  نقاش معاصر با گفتن اینکه طبیعت بزرگترین الهام بخش وی درآثارش بوده در این خصوص بیان داشت:ازموضوعات خشن ،بی عدالتی و نابسامانی های انسانی دوری می کنم ،بدین ترتیب روحم را صرفا" بازیبایی های طبیعت آرامش می دهم و با نمایش گذاردن آن مثبت گرایی را القاء کنم .

    وی درخصوص آغازفراگیری هنرنقاشی وآموزگاران خود اظهار نمود:دراوایل سالهای دهه 1360 نقاشی را بصورت خود آموزآغازکردم، بهترین آموزگاران من نقاشان بزرگ جهان بودند که از طریق کپی کردن کارهایشان با سبک و روش های مختلف آشنا شدم و با مطالعه آثارشان رموز نقاشی را آموختم، اما  طبیعتا" این آموزش هرگز به پایان نمی رسد.

    میترا داورپناه با ذکر اینکه ،آثار من را نمی توان در یک سبک خاص طبقه بندی کرد اظهارداشت: سعی کردم ، زیبایی راهمراه با القای حس آرامش توام با سمبولیسم و رویا گونگی را در بسیاری از آثارم  به نمایش بگذارم. از اینرو آثار من طیف گسترده‌ای از سبک هایی ،چون رئال،‌ امپرسیونیسم و سو رئال را در بر می‌گیرد.

    وی درادامه افزود:در اولین گام آثارم را در مسابقه برترین هنرمندان نقاش در ونکوور شرکت دادم ، که مورد استقبال هیات داوران و بازدید کنندگان قرار گرفت، وانگیزه‌ای مناسب برای ادامه کار و شرکت در نمایشگاه های بعدی برای من شد.

    میترا داورپناه که آثارش را درگالری های ونکوورکانادا،سیاتل آمریکا ،و گالری دریا بیگی تهران درسال 92 برای علاقمندان به نمایش گذاشته بود، در خصوص نمایشگاه نیاوران گفت:دراین نمایشگاه 22 اثر درمعرض دید مخاطبان قرارمی گیرد ،بخشی  ازاین  آثاربرای فروش عرضه شده ،که قیمتی بین چهار تا بیست میلیون دارد .

    گفتنی است این  نمایشگاه از8 لغایت 15 مرداد ماه درگالری شماره 2 فرهنگسرای نیاوران ، ازساعت 10 صبح الی 21 و روزهای تعطیل ازساعت 14 تا 21 برای بازدید عموم دایر می باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت