رئیس کتابخانه امام رضا(ع) شهر بیرجند بیان کرد

برگزاری نمایشگاه کتاب های چاپی و نرم افزار با موضوع میرزا تقی خان امیرکبیر

عصر نمایشگاه- نمایشگاه کتاب های چاپی و نرم افزار با عنوان «بزرگ مرد تاریخ ایران» به مناسبت درگذشت میرزا تقی خان امیرکبیر از ۲۰ تا ۲۴ دی ماه جاری در کتابخانه امام رضا (ع) بیرجند برگزار می شود.

برگزاری نمایشگاه کتاب های چاپی و نرم افزار با موضوع میرزا تقی خان امیرکبیر
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵:۰۰

    به گزارش « عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ،زهرا خسروی اظهار داشت: این نمایشگاه به مناسبت 20 دی ماه، روز درگذشت میرزا تقی خان امیرکبیر، در کتابخانه امام رضا (ع) وابسته به آستان قدس رضوی پذیرای اهل کتاب و کتابخوانی است.

    وی با بیان اینکه نمایشگاه بزرگ مرد تاریخ ایران، به منظور آشنایی بیشتر مراجعان کتابخانه امام رضا (ع) شهر بیرجند با اقدامات بی‌نظیر تاریخ ایران دایر شده است، گفت: در این نمایشگاه منتخبی از کتاب های موجود در این کتابخانه با موضوع امیرکبیر و تاریخ قاجاریه انتخاب شده و در معرض دید عموم علاقه مندان قرار گرفته است.

    وی افزود: «امیرکبیر تجلی افتخارات ملی»، «نخستین کارگزاران استعمار»، «قاجاریه، انگلستان و قراردادهای استعماری»، «ایران در زمان سلطنت ناصرالدین شاه قاجار»، «سه سال در دربار ایران»، «زندگی و افکار قائم مقام فراهانی»، «فراز و فرود اصلاحات در عصر امیرکبیر»، «وزارت و وزیران اعظم در دوره قاجار»، «چهار سیاستمدار ملی، متقی و نام‌آور ایران»، «تاریخ تحولات سیاسی و روابط خارجی ایران»، «امیرکبیر یا میرزا تقی خان فراهانی قهرمان مبارزه با استعمار» و ... از جمله عناوین کتاب های این نمایشگاه است.

    رئیس کتابخانه امام رضا(ع) شهر بیرجند بیان کرد: در کنار برپایی برنامه های گوناگون در راستای اشاعه فرهنگ مطالعه مانند کلاس های آموزشی آشنایی با کتابخانه و منابع مرجع، تلاش شده با برگزاری نمایشگاه های مناسبتی، عموم علاقه مندان به ویژه اعضای کتابخانه با منابع مطالعاتی متنوع موجود در این کتابخانه آشنا شوند.

    خسروی با اشاره به اینکه کتابخانه امام رضا (ع) شهر بیرجند در سال81 توسط آستان قدس رضوی افتتاح شده است، تصریح کرد: در حال حاضر این کتابخانه زیر نظر معاونت امور کتابخانه های وابسته سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی در دو طبقه مجزای خواهران و برادران فعالیت می کند.

    رئیس کتابخانه امام رضا(ع) شهر بیرجند بیان کرد: از جمله امکانات مطالعاتی این کتابخانه می‌توان از بخش هایی همچون واحد امانت کتاب و منابع دیداری و شنیداری، واحد اینترنت، تالار مطبوعات، تالار قفسه باز و ... نام برد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت