با حضور مسئولان؛

افتتاح نخستین نمایشگاه نقاشی سبک رئال در میامی

عصر نمایشگاه- سرپرست فرمانداری میامی برپایی نخستین نمایشگاه نقاشی سبک رئال در این شهرستان را فرصت مناسبی برای هنرمندان دانست و گفت: هنرمندان مولفه های اقتصاد مقاومتی را معرفی کنند.

افتتاح نخستین نمایشگاه نقاشی سبک رئال در میامی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ، محمد مهدی کریمی در افتتاحیه نمایشگاه نقاشی آوین در میامی، ابراز داشت: هنر از مولفه های اقتصاد مقاومتی محسوب می شود که باید از آن به خوبی حمایت شود و توجه به این مهم می تواند بر افزایش فرهنگ اجتماعی مردم کمک شایانی کند.

    وی افزود: این خطه هنرمندان بسیاری دارد که شناسایی این ظرفیت می تواند باعث شکوفایی استعدادهای قشر جوان شود و امیدواریم با فراهم آوردن این امکان آثار بیشتری را از هنرمندان خوب شهرستان بتوانیم در این فضا مشاهده کنیم.

    سرپرست فرمانداری میامی با بیان اینکه بی شک هنرمندان بی شماری داریم که ناشناخته مانده اند و توجه مدیران می تواند باعث کشف و معرفی استعدادهای نهان به آحاد جامعه شود، گفت: باید راه برپایی نگارخانه ها و نمایشگاه ها برای معرفی آثار هنرمندان تسهیل شود تا روز به روز شاهد افزایش تعداد هنرمندان در شهرستان باشیم.

    کریمی با توجه به اشاعه فرهنگ و هنر در جامعه، بیان داشت: هنر در عصر پیشرفت و ارتباطات می تواند مقوله ای برای حمایت بیشتر از هنرمندان به شمار رود چراکه امروز هنر بیانگر دغدغه و مشکلات نسل امروز بشری است که مطرح شدن این موارد در قالب شعر، داستان و به خصوص هنر نقاشی و برپایی گالری و نمایشگاه های مختلف به مناسبت های مختلف می تواند ذهن مردم را در برابر مسائل اجتماعی و فرهنگی بیشتر آشنا کند.

    سرپرست فرمانداری میامی همچنین تصریح کرد: هنرمندان را باید ستود و مدیران دستگاه های اجرایی باید در مراسم های مختلف هرکجا که هنرمندی را دیدند از او تجلیل کنند چرا که هنر زبان گویای مردمی است که از این طریق می خواهند مسئولان و مردم را از مسائل مختلف پیرامون جامعه آگاه کنند.

    این نمایشگاه نخستین نمایشگاه نقاشی از آثار سبک رئال در نگارخانه اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان میامی محسوب می شود که از روز16 مرداد ماه به مدت یک هفته از ساعت 8 الی13 برای بازدید علاقه مندان دائر است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت